דורסת כל אחת: אנאדולו אפס ניצחה 62:89 את ז'לגיריס

שיין לארקין | Aykut Akici/Euroleague Basketball via Getty Images

רגע לפני המפגש בת"א נגד מכבי, הטורקים התעללו בליטאים והשיגו ניצחון 10 ב-11 המשחקים האחרונים במפעל. באסקוניה גברה בביתה על באיירן מינכן, זניט הפסידה גם לאולימפיאקוס ופנרבחצ'ה נכנעה בוולנסיה

(גודל טקסט)

המחזור ה-29 ביורוליג הגיע הערב (שישי) לסיומו עם ארבעה משחקים: אנאדולו אפס פירקה את ז'לגיריס במשחק שכבר בעיצומו של הרבע השלישי ההפרש בין השתיים הגיע ל-30 נקודות, לאחר מכן הפתיעה באסקוניה את באיירן מינכן בתוצאה 71:78, ביוון גברה אולימפיאקוס על זניט שממשיכה לאבד גובה. ובמפגש האחרון ניצחה ולנסיה את פנרבחצ'ה.

אנאדולו אפס – ז'לגיריס 62:89

ארבעה ימים לפני שהיא תתארח בהיכל בתל אביב, הקבוצה הכי לוהטת באירופה השיגה את ניצחונה העשירי ב-11 המשחקים האחרונים ביורוליג, השביעי ברציפות ואחרי שהביסה את צסק"א מוסקבה ב-30 הפרש בשבוע שעבר, הפעם היא התעללה בז'לגיריס ועלתה למקום השלישי. המארחת עצרה את הליטאים על 12 נקודות אחרי 10 דקות, למחצית כבר ירדה ביתרון מבטיח של 28:49 ודאגה לשמור על היתרון הגדול לכל אורך המשחק. שיין לארקין סיים כקלע המוביל עם 18 נקודות ולזכותו גם היו ארבע חטיפות, וסילייה מיצ'יץ' הוסיף 17 נקודות. תומאס וולקאפ עם 15 נקודות היה הקלע הבולט של ז'לגיריס, שגם השבוע לא תתברג בשמינייה הראשונה.

באסקוניה – באיירן מינכן 71:78

הבווארים התפרקו ברבע השלישי וניסיון לקאמבק מאוחר כבר היה מעט מדי ומאוחר מדי. האורחת תשוב לגרמניה מאוכזבת אחרי 27:12 ברבע השלישי, 10 דקות שעלו לה במשחק כולו. הבאסקים ימשיכו במרדף אחר כניסה לשמונה הראשונות ויקוו להופעות טובות כמו היום מצד רוקאס גידראיטיס, טוניה ג'קירי ואצ'ילה פולונארה שקלעו 15 נקודות כל אחד. מנגד, ג'יילן ריינולדס הצטיין עם 18 נקודות ו-7 אסיסטים, אבל וויד בולדווין קלע 13 נקודות בלבד וקלעה שלשה אחת משבעה ניסיונות.

טוניה ג'קירי | Arrizabalaga/Euroleague Basketball via Getty Images

אולימפיאקוס – זניט 61:75

המארחת עצרה במחזור שעבר רצף של שמונה הפסדים ביורוליג והערב רשמה ניצחון שני רצוף, ועוד על קבוצת הצמרת הרוסית שממשיכה לאבד גובה. זניט ירדה לאחר 10 דקות ביתרון מבטיח של 15:28, אבל המארחת חזרה למשחק ברבע השלישי וברבע המכריע השלימה את המהפך עם 5:18 מדהים שסידר לה ניצחון. ואסיליס ספאנוליס עם 16 נקודות (3 מ-4 לשלוש) בלט אצל האדומים, בעוד קוין פנגוס הפציץ 20 נקודות ומסר 7 אסיסטים, אך גם איבד חמישה כדורים בהפסד.

קוסטס סלוקאס | Panagiotis Moschandreou/Euroleague Basketball via Getty Images

ולנסיה – פנרבחצ'ה 52:66

הספרדים היו חייבים לשוב למסלול הניצחונות אחרי שני הפסדים ולא נרתעו גם מהיריבה החזקה מאיסטנבול ובזכות משחק הגנה משובח השיגו ניצחון יקר שמשאיר אותם בתמונת ההצלבה. סאם ואן רוסום הבלגי שוב היה המצטיין של העטלפים וסיים כקלע המוביל שלהם עם 17 נקודות ומנגד מייק טובי הוביל את קלעי המפסידה עם 12 נקודות, במשחק בו לא קלעה פנר מעל 20 נקודות בשום רבע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי