תחושות קשות במכבי ת"א, ספרופולוס: "אי אפשר להצליח בכל עונה"

אנג'לו קלויארו, אות'לו האנטר ועוז בלייזר | דני מרון

הצהובים הובסו 90:66 היסטורי ביד אליהו על ידי אנאדולו אפס, איבדו סיכוי ממשי להעפיל של והמאמן הודה בצער: "ננסה לעשות את המיטב, אנחנו מועדון שמחויב להמשיך להילחם". דיברתולומאו: "אנחנו צריכים לקחת אחריות"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב לא רק איבדה אמש (שלישי) סיכוי ממשי להעפיל להצלבה ביורוליג, אלא היא ספגה את הפסד הבית הגדול ביותר בתולדותיה – 90:66 לאנאדולו אפס הלוהטת, שהולכת ומסתמנת, אחרי פתיחת עונה לא קלה, כאחת הטוענות לכתר.

"ניסינו להילחם, אבל זה לא הספיק", הודה בצער המאמן יאניס ספרופולוס, "ידענו שיש להם הרבה איכויות והרבה אפשרויות בכל עמדה, הרבה שחקנים אצלם נמצאים בכושר שיא. אהבתי את האופן שבו התחלנו את המשחק, כי אנאדולו פותחים משחקים הכי טוב באירופה – במשחקים האחרונים הם דורסים את היריבות מהרבע הראשון. ברבע השני כשהחטאנו כמה לייאפים זה הגדיל את הפער. הצלחנו כבר להקטין את הפער ל-10 נקודות. אני לא חושב שלא ניסינו, רצינו אבל לא יכולנו בגלל שפגשנו יריבה ממש טובה".

על המשך העונה אמר היווני, בידיעה שהקבוצה למעשה כבר לא תעפיל שלב: "ננסה לעשות את המיטב, נשוחח עם השחקנים על כך שצריך להמשיך להילחם. אי אפשר להצליח בכל עונה, אף אחד לא עושה את זה. אנחנו במועדון שבו חייבים להמשיך להילחם בכל משחק. היום זה לא היה כמו באואקה, שם הרמנו ידיים. הפעם ניסינו עד הסוף. אנחנו צריכים להתרכז במטרות הבאות שלנו, בליגה ובגביע".

על היכולת הרעה והבעיה בגישה בשבועות האחרונים: "היה לנו רצף של שבעה ניצחונות ב-11 משחקים. עכשיו אנחנו לא בתקופה טובה. בסיבוב הראשון, אנאדולו הייתה קבוצה אחרת לגמרי. לפעמים יש לך מזל לפגוש קבוצה שנמצאת בתקופה חלשה ואתה מנצח, לפעמים אתה בתקופה לא טובה ולהם יש מזל".

עומרי כספי, סקוטי ווילבקין ויאניס ספרופולוס | דני מרון

דברים דומים אמר גם קפטן מכבי תל אביב, ג'ון דיברתולומאו: "זה כואב, מאכזב ומתסכל, זו לא תחושה טובה. התרגשנו לשחק שוב מול האוהדים שלנו, הם הביאו לנו הרבה אנרגיות, גם כשלא עשינו הרבה כדי לגרום להם להתרגש. הם תמכו בנו. זו לא התוצאה שמישהו מאיתנו רצה, אבל אנחנו צריכים להמשיך ולמצוא דרך להשתפר".

עוד אמר הקפטן: "אנחנו מאמינים שאנחנו יכולים לשחק הרבה יותר טוב מהאופן שבו שיחקנו לאחרונה ביורוליג. אנחנו לא מרגישים שהיכולת הזו משקפת את מי שאנחנו. המשחק ברח לנו בנקודה מסוימת, הם שיחקו בנוחות וזה הרבה יותר קל לקלוע ולבצע מהלכים כשאתה מחזיק ביתרון גדול. אנחנו צריכים לקחת אחריות".

שחקני מכבי תל אביב | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי