קאמבק נפלא לבאסקוניה, כעת: ריאל מדריד – צסק"א

מתאוש פוניטקה | Sergey Grachev/Euroleague Basketball via Getty Images

הספרדים היו בפיגור דו ספרתי נגד זניט, אך ריצת 0:17 ברבע האחרון העניקה להם ניצחון 75:79 בקרב על המקום השמיני. אלופת אירופה נערכת לקרב צמרת קשה נגד הבלאנקוס. פנרבחצ'ה נקמה בז'לגיריס

(גודל טקסט)

העונה הסדירה של היורוליג מתקרבת לסיומה והערב (חמישי) יצא לדרך המחזור ה-30 במפעל. במוקד, ריאל מדריד מארחת את צסק"א מוסקבה לקרב ענקיות בשעה זו. במשחק המוקדם, באסקוניה ניצחה 75:79 גדול את זניט סנט פטרסבורג. לאחר מכן, פנרבחצ'ה הביסה 61:84 את ז'לגיריס ובהמשך אולימפיאקוס הכניעה 80:84 את אלבה ברלין.

זניט – באסקוניה 79:75

איזה משחק קיבלנו הערב ברוסיה במסגרת הקרב על המקום השמיני בטבלה. עד תחילת הרבע הרביעי, אלו היו החניכים של צ'אבי פסקוואל שהובילו בבטחה במשך רוב דקות המשחק, הרבה בזכות הופעה טובה של מתאוש פוניטקה (15 נקודות) ובילי בארון (12).

הבאסקים התעוררו בדקות ההכרעה, יצאו לריצת 0:17 מדהימה וגם השיגו את המהפך. אלק פיטרס (17) ולוקה וילדוזה (15) היו האחראים הישירים לקאמבק המרשים, כולל שלשת קלאץ' של הארגנטינאי כדקה לסיום המשחק.

זניט מול באסקוניה. ניצחון מדהים לספרדים | Sergey Grachev/Euroleague Basketball via Getty Images

פנרבחצ'ה – ז'לגיריס 61:84

פנרבחצ'ה השיגה את הנקמה שכל כך חיכתה לה. אחרי שהובסה 99:62 בסיבוב הראשון נגד ז'לגיריס, הטורקים השיבו את הכבוד מול הליטאים, ובכך גם פגעו בסיכויים של הירוקים-לבנים להמשיך לשלב הפלייאוף. יאן וסלי להט על הפרקט עם דאבל-דאבל מרשים של 21 נקודות ו-10 ריבאונדים וקירב את פנר לניצחון בכמעט 30 נקודות הפרש.

למעשה, ז'לגיריס עוד הובילה במהלך דקות הפתיחה, אך הצהובים-כחולים השתלטו מהר מאוד על העניינים, ברחו לפער דו ספרתי ברבע הראשון ולא איבדו אותו לרגע אחד. ננדו דה קולו הציג ערב "פושר" עבורו עם 16 נקודות. מנגד, לוקאס לקאביצ'יוס קלע 12 נקודות עבור ז'לגיריס.

שחקני פנרבחצ'ה חוגגים | Tolga Adanali/Euroleague Basketball via Getty Images

אולימפיאקוס – אלבה ברלין 80:84

היוונים ככל הנראה לא יהיו בפלייאוף העונה, אך הם לא מוותרים עד הרגע האחרון והערב רשמו ניצחון שלישי רצוף, תוך כדי שהם מונעים אחד כזה מהקבוצה הגרמנית. אולימפיאקוס במקום ה-12 אך די רחוקה מזניט שבמקום השמיני, בעוד אלבה כבר סיימה את העונה ומדורגת במקום ה-15.

סשה וזנקוב להט בקבוצה מפיראוס עם 31 נקודות ו-10 ריבאונדים, כולל שש שלשות מתוך שבעה ניסיונות מחוץ לקשת. קוסטאס סלוקאס הוסיף 14 נקודות לזכות האדומים-לבנים. מנגד, פייטון סיבה בלט עם 14 ושבעה אסיסטים, 13 היו לבן לאמרס ולוק סיקמה העמיד דאבל-דאבל של 11 ו-10 ריבאונדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי