האנטר לא ימריא לליטא, יאניס: "לא מרוצים מהסיטואציה"

אות'לו האנטר | דני מרון

הסנטר לא ישחק מול ז'לגיריס בחמישי בעקבות הפציעה. המאמן: "2-3 דקות לא טובות שלנו והם מאוד יקשו עלינו. הליגה הישראלית יותר חזקה העונה ביחס לקודמת". בלייזר: "לא עמדנו ביעדים שלנו, זה מאכזב"

(גודל טקסט)

כשהיא איבדה כל סיכוי להגיע לפלייאוף ביורוליג, מכבי תל אביב תמריא היום (רביעי) לליטא לקראת המשחק מול ז'לגיריס קובנה מחר ב-21:00. אות'לו האנטר לא ייצא עם הצהובים בעקבות הכאבים ברגלו, והוא נשאר בישראל כדי לעבור פיזיותרפיה.

מאמן הצהובים, יאניס ספרופולוס, דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק ואמר: "נשחק מול קבוצה שעדיין יש לה צ'אנס לעלות והיא תבוא להילחם. אנחנו מצפים למשחק קשה מאוד, וזו הסיבה שאנחנו צריכים להיות מרוכזים ומחויבים ולשחק עם הרבה אנרגיות. חשוב מאוד מבחינתנו להמשיך להילחם. אנחנו רוצים לשחק כדורסל טוב ולהמשיך לשחק כמו ששיחקנו בשני המשחקים האחרונים בליגה הישראלית, שהצגנו בהם משחק הגנה טוב. זה צ'אנס טוב לכולנו להציג הופעה טובה ולהשיג א תוצאה טובה".

איך גורמים לשחקנים להיות תחרותיים כשאין על מה לשחק: "אנחנו לא מרוצים מהסיטואציה שהגענו אליה. אנחנו רוצים להמשיך את המשחקים שנותרו ולסיים הכי טוב שאנחנו יכולים. אחרי שני המשחקים בליגה הישראלית, ננסה לשמור על המוטיבציה הזו וזה הדבר החשוב ביותר עבורנו כרגע – לסיים את ששת המשחקים שנותרו הכי טוב שאפשר".

"ז'לגיריס אף פעם לא מוותרת", המשיך המאמן היווני. "לפעמים הם לא מתחילים טוב את המשחק אבל במחצית השנייה תמיד נלחמים. אנחנו צריכים להיות מרוכזים לאורך המשחק כולו. זו קבוצה שבמשחקי הבית שלה בעיקר משחקת באינטנסיביות ועם הרבה אנרגיות. אם לא נשחק טוב 2-3 דקות זה מספיק בשבילם כדי להפוך לנו את המשחק לקשה מאוד".

יאניס ספרופולוס | דני מרון

האם ההבדלים בין הליגה הישראלית ליורוליג גדלו: "אני לא חושב שהליגה הישראלית חלשה יותר, להפך, אני חושב שהיא חזקה יותר מהעונה הקודמת. כולן מנסות לבנות סגלים טובים יותר ואני חושב שהליגה יותר תחרותית. אני חושב שקבוצות היורוליג שהן יותר 'בריאות' מהאחרות שומרות על הרמה הגבוהה. ככה אני מנתח את הדברים. קבוצות כמו ארמני מילאנו, אפילו צסק"א מוסקבה, ריאל מדריד, ברצלונה – הן נפגעות פחות מהמסגרת המקומית".

"ההתחלה הרעה השפיעה על כל העונה שלנו", אמרו ספרופולוס בסיכום דבריו. "יכולנו לעשות דברים יותר טוב אבל היה לנו מעט מאוד זמן להתכונן ליורוליג, אבל זה לא הסיבה היחידה והמרכזית שאנחנו לא משחקים מספיק טוב".

עוז בלייזר הוסיף: "המשחק הקודם מול ז'לגיריס? זה היה יחסית בתחילת העונה של היורוליג וזה היה אחד מהמשחקים הטובים שלנו. יש להם עדיין סיכוי להיכנס לפלייאוף, אצלנו הסיפור קצת שונה, אבל אנחנו מסתכלים על עצמנו. המטרה שלנו היא להשיג כמה שיותר ניצחונות עד סיום היורוליג, להשתפר ממשחק ולמשחק ולחזור להיראות כמו שצריך. העונה הזו מיוחדת ושונה לכל הקבוצות. היא מאוד דינמית ויש כל כך הרבה משתנים, אי אפשר להתרכז במשחק הקודם. צריך לקחת את מה שעשינו טוב במשחק הקודם וליישם אותם מחר".

כמה מאכזב שהם בסיטואציה שלא נלחמים על שום דבר: "זה מאכזב. היו לנו מטרות להיכנס לפלייאוף וזה לא עבד. זו הסיטואציה ועכשיו אנחנו צריכים לנסות לנצח כמה שיותר. הרבה קבוצות נפגעו מחוסר הקהל, ואנחנו במיוחד. יכולנו לקחת עוד כמה נקודות שהקהל היה מביא כאן במנורה. לא עמדנו ביעדים שלנו העונה, אבל יש לנו עוד יעדים להמשך ולטווח הקרוב".

עוז בלייזר | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי