עניין בשגרה: מייק ג'יימס שוב הושעה על ידי צסק"א מוסקבה

מייק ג'יימס | דני מרון

הכוכב של מועדון הפאר הרוסי נופה מסגל הקבוצה בפעם השלישית העונה, בעקבות ויכוח עם המאמן דימיטריס איטודיס במהלך הניצחון נגד קאזאן

(גודל טקסט)

מערכת היחסים של מייק ג'יימס עם צסק"א מוסקבה ידעה עליות ומורדות רבות בשנה וחצי האחרונות מאז הגיע לבירת רוסיה. היום (שני) המועדון הוציא הודעה לפיה הגארד האמריקאי הושעה, לפי בקשתו של המאמן דימיטריס איטודיס.

זו הפעם השלישית שג'יימס מסתבך עם המאמן ועם הנהלת המועדון העונה. הרקע לוויכוחים הקודמים היו סביב האבידות במשפחת ג'יימס, שעקבותיהן ביקש השחקן להמריא למולדתו, ובמועדון סירבו לתת לו את האישור. הדרמה הנוכחית החלה במשחקה האחרון של הקבוצה במסגרת ליגת ה-VTB, בו ניצחה 86:102 את אוניקס קאזאן. כשלוש דקות מפתיחת המשחק, הכוכב ומאמנו נראו מאוד מתוחים בפסק הזמן, שבסיומו  ג'יימס סימן שלא להחזירו לפרקט. בזמן אמת, צסק"א דיווחה שהכוכב לא חזר לפרקט עקב חום, אך היום ניתן להבין שמדובר בסיפור מורכב יותר.

איטודיס מסר כי הוא לא חושב שזה "הכרחי להיכנס לפרטים. אתה יודע מי אני ומה אני מייצג. מה הערכים, המוסר, והגישה שלי". צסק"א נמצאת בפתחו של שבוע יורוליג כפול, במסגרתו תפגוש לשני דרבים רוסיים את זניט וחימקי מוסקבה. אלופת אירופה המכהנת נמצאת כעת במקום השני במפעל עם מאזן של 20 ניצחונות ו-10 הפסדים.

דימיטריוס איטודיס | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי