נשיא צסק"א: "הקונפליקט עם ג'יימס לא יכול להיפתר". השחקן הגיב

מייק ג'יימס | Juan Navarro/Euroleague Basketball via Getty Images

אנדריי ואטוטין התייחס להשעיית הכוכב בעקבות ויכוח עם מאמן הקבוצה דימיטריס איטודיס. הגארד האמריקאי צייץ: "אם זה היה תלוי בי, הייתי משחק מול זניט"

(גודל טקסט)

צסק"א מוסקבה גברה בשבת על אוניקס קאזאן 86:102 במסגרת ליגת ה-VTB, אך מהמשחק הזה אף אחד לא יזכור את התוצאה, אלא את הוויכוח בפסק הזמן בין מאמן הקבוצה, דימיטריס איטודיס לבין כוכבה, מייק ג'יימס. בעקבות האירוע, המאמן היווני החליט להשעות מפעילות את הגארד בן ה-30. היום (שלישי) נשיא הקבוצה אנדריי ואטוטין התייחס בתקשורת המקומית לתקרית ושפך אור על הסיטואציה.

"בעונה הראשונה של מייק בצסק"א לא היו קשיים, ולכן נחתם חוזה חדש לשלוש שנים. העונה, המועדון עשה הכל כדי לגרום לשיתוף הפעולה להצליח ולספק תוצאות", סיפר הנשיא. זו אינה הפעם הראשונה שהשחקן מושעה העונה, ו-ואטוטין אמר כי "הבעיות שצפו לא נפתרו, ולצערי לא הצלחנו להביא יציבות לקבוצה". ואטוטין המשיך ונתן גיבוי מלא לאיטודיס: "הוא מאמן מנוסה ויש לו פרספקטיבה משלו לבניית קבוצה. הוא אחראי לתוצאות. לפי צוות האימון, ההחלטה להשעות את מייק היא לטובת הקבוצה, ואנחנו מאמינים שבסוף הכל יסתדר".

למרות ההשעיה, ואטוטין החמיא לג'יימס: "הוא שחקן מצוין שניצח משחקים לבד יותר מפעם אחת, והוא הדהים את הקהל עם התצוגות שלו. הגענו לקונפליקט שלא יכול להיפתר. לצערי, זה לא אפשרי לפשר בין הצדדים. זה מאוד עצוב, אבל עדיף להודות בכך במקום לחיות באשליה ובציפייה לנס".

אנדריי ואטוטין | Stanislav KrasilnikovTASS via Getty Images

השחקן בחר להגיב ברשתות החברתיות וצייץ כי "אם זה היה תלוי בי, הייתי משחק היום", בהתייחס למשחק הערב נגד זניט במסגרת היורוליג. ג'יימס, שעזב בטריקת דלת גם את קבוצתו הקודמת, מילאנו, הגיב לטענות שגם באיטליה היו לו בעיות: "איזה בעיות? המאמן החדש (אטורה מסינה) התקשר אליי שש פעמים במהלך הקיץ על איך נשחק בעונה הבאה, וברגע האחרון שלח את המנהל המקצועי לשלוח לי מייל שאומר שהם לא רוצים אותי. מותר גם להגיד שהמועדון עשה משהו לא תקין".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי