ברצלונה הבטיחה את המקום הראשון, ריאל ניצחה את אולימפיאקוס

אלכס אברינס | Tolga Adanali/Euroleague Basketball via Getty Images

מוליכת היורוליג גברה התאוששה מההפסד בת"א עם 73:82 אצל פנרבחצ'ה. וסלי נפצע. הבלאנקוס נשארו בתמונת הפלייאוף לחר שגברו 63:72 על היוונים, דק הצטיים עם 18 נק'. צסק"א הביסה את חימקי בדרבי של מוסקבה

(גודל טקסט)

המחזור ה-33 ביורוליג יינעל הערב (שישי) עם חמישה משחקים מסקרנים. במוקד, צסק"א מוסקבה הביסה 72:97 את חימקי מוסקבה בדרבי ושמרה על הסיכוי לסיים ראשונה. לאחר מכן, ברצלונה ניצחה 73:82 את פנרבחצ'ה בטורקיה וריאל מדריד ניצחה 63:72 את אולימפיאקוס. בנוסף, ולנסיה ניצחה את אלבה ברלין וזניט ניצחה את וילרבאן.

פנרבחצ'ה – ברצלונה 82:73

מוליכת היורוליג התאוששה מההפסד למכבי תל אביב בהיכל ביד אליהו עם ניצחון חשוב על פנרבחצ'ה, מהקבוצות החמות ביותר באירופה בחודשים האחרונים. למעשה, הקבוצה הטורקית ספגה הפסד כואב ביותר הערב, זאת מפני שמלבד התוצאה המאכזבת, היא גם ראתה את שני הכוכבים שלה – יאן וסלי וננדו דה קולו נוטשים את הפרקט בשל פציעות.

במשחק עצמו, פנר הייתה בתמונת הניצחון עוד ברבע השלישי כאשר הוליכה בחמש נקודות, אבל דקות חלשות מאוד שלה אפשרו לקייל קוריץ, ניקולה מירוטיץ' וקורי היגינס להוביל את בארסה לניצחון אשר הבטיח לה את המקום הראשון ביורוליג בתום העונה הסדירה.

ניק קלאתס | Tolga Adanali/Euroleague Basketball via Getty Images

ריאל מדריד – אולימפיאקוס 63:72

ללא המאמן פבלו לאסו המורחק וכשהיא אחרי שלושה הפסדים מארבעת המשחקים האחרונים ביורוליג, ריאל מדריד אירחה הערב את אולימפיאקוס בידיעה שהיא חייבת לנצח כדי להישאר במאבק על הטופ 8. בפועל, היוונים הציגו משחק התקפה רע מאוד בכל שלושת הרבעים הראשונים של המשחק במדריד ואפשרו לבלאנקוס לשייט לניצחון. גבריאל דק הבריק מהפתחיה וסיים עם 18 נקודות, אדי טבארס הוסיף 15 משלו. אלכסנדר וזנקוב תרם 22 מנגד.

גבריאל דק | Angel Martinez/Euroleague Basketball via Getty Images

צסק"א מוסקבה – חימקי מוסקבה 72:97

רק במחזור שעבר גברה צסק"א על יריבה רוסית נוספת בדמותה של זניט והערב היא התייצבה למשחק נגד חימקי, נועלת הטבלה ביורוליג. ללא מייק ג'יימס שהושעה ונמצא בדרך החוצה מהמועדון, אלופת אירופה המכהנת פשוט טיילה נגד היריבה החלשה, השיגה ניצחון נוסף ושמרה לעצמה את האפשרות להדביק את הפער מברצלונה המוליכה עד הסיום העונה.

למעשה, בשום שלב של המשחק חימקי לא החזיקה ביתרון, שהפך לדו ספרתי במחצית הראשונה וחצה את רף 30 הנקודות בחצי השני. יוהאנס וויגטמן בלט עבור צסק"א עם 16 נקודות ו-7 ריבאונדים, גם גבריאל לונדברג קלע 16. מייקל אריק הוסיף 14 משלו. מן העבר השני, ג'ורדן מיקי תרם 16 נקודות עבור חימקי.

מייקל אריק | Mikhail Serbin/Euroleague Basketball via Getty Images

אלבה ברלין – ולנסיה 90:86

כשהיא יודעת שהפסד יחסל כמעט לגמרי את הסיכויים שלה להמשיך לפלייאוף, ולנסיה הגיעה הערב לאולם בברלין ועמדה בלחץ שהופעל עליה. קלמן פרפליץ' כיכב על אדמת גרמניה עם 24 נקודות, כאשר בדקות הסיום אלו היו סאם ואן רוסום ודריק וויליאמס שהכריעו את ההתמודדות הצמודה עבור הספרדים.

סאם ואן רוסום | Florian Pohl/City-Press via Getty Images

תוצאה נוספת

זניט סנט פטרסבורג – וילרבאן 53:87

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי