האנטר ייעדר גם נגד וילרבאן, ספרופולוס: "לא רוצים לסכן אותו"

אות'לו האנטר | דני מרון

סנטר מכבי תל אביב יחמיץ גם את משחק ההשלמה מול הצרפתים ביורוליג בראשון (21:05). המאמן: "זו אחת הקבוצות האתלטיות במפעל, מצפה שנחזיר את האנרגיות ורוח הלחימה"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב לא הצליחה שלשום (חמישי) להמשיך במומנטום מהניצחון הגדול על ברצלונה, ונכנעה לכוכב האדום בבלגרד. מחר ב-21:05 הצהובים יחזרו לשחק לעיני 3,000 אוהדים בהיכל 'מנורה מבטחים', כשיארחו את וילרבאן במשחק השלמה מהמחזור ה-30 ביורוליג, הראשון מתוך שלושה שמחכים לקבוצה של יאניס ספרופולוס לפני שהיא מסיימת את העונה האירופית המאכזבת.

מלבד עומרי כספי שנפצע פעם נוספת ויובל זוסמן שמתאושש מקרע ברצועה הצידית, אלופת ישראל תחסר שוב את אות'לו האנטר שסבל מכאבים ברגלו והחמיץ את המשחקים האחרונים. במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, ספרופולוס התייחס לסנטר, ליריבה הצרפתית ויעדים שהציב לעצמו ולשחקניו לקראת השבוע האחרון ביורוליג.

"אנחנו משחקים נגד קבוצה מאוד אתלטית, עם שניים-שלושה שחקנים טובים בכל עמדה", אמר היווני, "הם הפסידו כמה משחקים לאחרונה, אבל רוב המשחקים הוכרעו בסיום. אנחנו צופים תגובה שלהם להפסד נגד זניט וגם אנחנו רוצים להגיב, כי נגד הכוכב האדום פתחנו טוב אבל לא המשכנו באותה דרך. אנחנו צריכים לשחק יותר טוב ולהיות יותר מרוכזים כדי לקרוא את המשחק בהתקפה ובהגנה, הגנתית לעצור את החוזקות שלהם והתקפית להעניש אותם על טעויות. מצד שני, עלינו לשחק באנרגיות גבוהות כדי להתאים את עצמנו ליכולות שלהם. טוב שכל הכרטיסים נמכרו ושוב יהיו איתנו 3,000 אוהדים, אני יודע שהם יתמכו ויעזרו לנו להתגבר על יריבה קשה".

אוהדי מכבי תל אביב | דני מרון

המטרות לשבוע האחרון: "אנחנו רוצים לשחק הכי טוב שאפשר, אפילו שנשארנו מחוץ לפלייאוף. לאחרונה שיחקנו יותר טוב ועם יותר קשיחות, זו הסיבה שלא הגענו עם מספיק אנרגיות למשחק נגד הכוכב האדום. אני מצפה שנחזיר במשחק הקרוב את האנרגיות ורוח הלחימה".

עדכון פצועים: "זוסמן עורך אימונים קלים. אולי היום הוא יתחיל להתאמן חלקית עם הקבוצה, ללא מגע. נבדוק את זה אחרי החימום. כנ"ל לגבי אות'לו האנטר. עומרי, כידוע, נפצע בשריר הירך האחורי וייעדר שלושה-ארבעה שבועות. אות'לו היה בחוץ שבועיים וחצי, אז לא נשתף אותו אחרי אימון אחד כי זה יסכן אותו לפציעה שתשבית אותו ליותר זמן ואנחנו לא רוצים בזה. נעקוב אחרי הפרוטוקול עד שהוא יחזור לפעילות".

יריבה לא נוחה: "לא הייתי אומר את זה, אבל זו אחת הקבוצות הכי אתלטיות ביורוליג ואם לא משחקים נגדה בחוכמה, ומאפשרים לה להשתמש בכלים האתלטיים שלה, נכנסים לצרות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי