נקמת האקס: מכבי ת"א הפסידה 74:67 לווילרבאן ונוריס קול

שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים | דני מרון

עוד ערב מאכזב: אחרי שנכנעו לכוכב האדום, הצהובים נוצחו גם על ידי הצרפתים בהיכל ביד אליהו. הגארד הוביל את הצרפתים לדאבל עונתי על ספרופולוס עם 17 נקודות. בנדר הוביל את קלעי מכבי עם 15

(גודל טקסט)

במשחק השלמה מהמחזור ה-30, מכבי תל אביב אירחה את וילרבאן למפגש בין שתי קבוצות שאיבדו סיכוי להעפיל לפלייאוף. המפגש הקודם, שנערך בצרפת, הסתיים בניצחון ביתי דרמטי, והצהובים, חיפשו להימנע מסוויפ עונתי מול היריבה הצנועה. קבוצתו של יאניס ספרופולוס, שהגיעה למשחק ללא אות'לו האנטר, עומרי כספי, ויובל זוסמן הפצועים, לא הצליחה לגבור על קבוצתו של האקס נוריס קול, הפסידו 74:67, וירדו למאזן של 13 נצחונות ו-19 הפסדים.

אלופת המדינה פתחה טוב את המשחק, והובילה 0:7 תוך שתי דקות. מיד לאחר מכן, האורחת נכנסה לעניינים ויצאה לריצת 2:10 משלה בהובלת נוריס קול. סקוטי ווילבקין וכריס ג'ונס קלעו 13 נקודות משותפות כבר ברבע הראשון, אותו סיימו חניכיו של יאניס ספרופולוס ביתרון 14:22.

ברבע השני, הלבנים הצליחו לנגוס בהפרש, ושלשה של אמין נואה הקטינה את ההפרש ל-2. טיילר דורסי קינח ריצה קצרה של המארחת עם שלשה, שהעלתה את קבוצתו ליתרון 24:31, אך ריצה צרפתית בארבע הדקות האחרונות של הרבע העניקו לה יתרון 34:37 לאחר 20 דקות.

נוריס קול, סקוטי ווילבקין | דני מרון

הקבוצה אותה מאמן טי.ג'יי פארקר, אחיו של הבעלים ואגדת העבר טוני פארקר, פתחה את המחצית השנייה כפי שסיימה את הראשונה, ושמרה על יתרון יציב ברוב שלבי הרבע. סל של דרק וולטון העניק לחניכיו של פארקר יתרון 9, הגבוה ביותר במשחק עד לאותו שלב. לרבע האחרון הם ירדו באותו היתרון, 48:57.

ברבע המכריע, יתרון השיא של הצרפתים כבר הגיע למספר דו ספרתי, כאשר עלו ליתרון 50:60 כשמונה דקות לסיום. ברגע הזה, חוסר המזל החל לדבר, עם סל עצמי של דרגאן בנדר. הקרואטי הגיב מיידית עם סל ועבירה שהקטין את ההפרש ל-6. שני סלים של נוריס קול נתנו לקבוצתו יתרון 12 מבטיח כשנותרו עוד ארבע דקות. סדרת קליעות עונשין של טיילר דורסי וסל של אנטה ז'יז'יץ' הקטינו ל-66:70 כשנותרה עוד דקה. אלייז'ה בראיינט דייק רק פעם אחת מהקו, ודאנק של מוסטאפה פאל נתן לקבוצתו יתרון 67:72 כשנותרו 21 שניות. ביציאה מפסק הזמן, הקבוצה של ספרופולוס איבדה את הכדור בצורה רשלנית, וביצעה עבירה על נוריס קול. האקס החטיא פעמיים מהקו, אך הצהובים לא הצליחו להשתלט על הכדור החוזר, ודרק וולטון סגר סיפור מהקו, 67:74 בתום 40 הדקות.

יאניס ספרופולוס | דני מרון

דרגאן בנדר הוביל את קלעי המפסידה עם 15, סקוטי ווילבקין וטיילר דורסי הוסיפו 14. קול הוביל את המנצחת עם 17, כשגרשון יאבוסלה ואנטואן דיוט קלעו 9 כל אחד. מכבי תל אביב ממקוממת כעת במקום ה-13 עם מאזן של 13 נצחונות ו-19 הפסדים, והצרפתים ממוקמים מקום אחת מתחת עם 13 נצחונות ו-20 הפסדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי