כיאה לאחד הגדולים: סדרה תיעודית על פאו גאסול תעלה בקרוב

פאו גאסול | Alex Caparros/Getty Images

כוכבה הספרדי של ברצלונה, שזכה בעברו בשתי אליפויות NBA עם קובי בראיינט במדי הלייקרס, יככב בסדרה דוקומנטרית בת ארבעה פרקים שתגולל את סוף הקריירה המפוארת שלו: "תציג כיצד הוא נפרד מהמשחק שהוא כל כך אוהב"

(גודל טקסט)

אין ספק שפאו גאסול הוא מגדולי שחקני הכדורסל האירופיים בכל הזמנים, ורבים גם יגידו שהוא הגדול מכולם. הביג מן הספרדי זכה בשתי אליפויות NBA במדי לוס אנג'לס לייקרס תוך כדי ששיתף פעולה עם קובי בראיינט, ויצר עמו קבוצה ששלטה בליגה בסוף העשור הראשון של המילניום.

כעת, הקריירה של הספרדי הוותיק נמצאת לקראת סיום. הסנטר בן ה-40 חזר ליבשת בה הוא נולד וחתם במדי ברצלונה, 20 שנה אחרי שעזב אותה בפעם הקודמת לטובת קריירת NBA מפוארת מעבר לים. היום (רביעי) פורסם במגזין האמריקאי "ורייטי" כי סדרה דוקומנטרית קצרה עומדת לצאת לאקרנים בסתיו הקרוב, סדרה שתעסוק בגאסול ונמצאת כרגע בשלבי ההפקה.

נושא הסדרה התיעודית, שתכלול ארבעה פרקים, יהיה סיום הקריירה של הספרדי וכיצד הוא מתמודד איתו, תוך שהוא עוסק במאמץ להתאושש מהפציעה שהשאירה אותו מחוץ לפרקט מאז מרץ 2019, כאשר בתווך הוא הופך לאבא בפעם הראשונה. לפי ורייטי, "הסדרה תציג כיצד אתלט על דוגמת פאו גאסול נפרד מהמשחק שהוא מכיר ואוהב, בזמן שהוא נלחם בצלקות הפיזיות, באתגרים המנטליים, במורשת האישית ובמחויבויות משפחתיות חדשות".

פאו גאסול
פאו גאסול | GABRIEL BOUYS / AFP

כאמור, לאחר 20 שנים ששיחק בארצות הברית וזכה בשתי אליפויות NBA, גאסול חזר לקבוצת נעוריו באחד הקאמבקים הגדולים שידע הכדורסל האירופי במטרה מוצהרת לזכות איתה ביורוליג. ברצלונה קרובה להבטיח את המקום הראשון בטבלת המפעל בתום העונה הסדירה, כאשר נכון לעכשיו היא אוחזת במאזן נהדר של 24 ניצחונות לעומת 9 הפסדים בלבד.

הסנטר מתכנן לערוך את הופעת הבכורה המחודשת שלו במדי הבלאוגרנה במשחקה הקרוב נגד באיירן מינכן במסגרת היורוליג (שישי), או בקלאסיקו הגדול נגד ריאל מדריד במסגרת הליגה הספרדית (יום ראשון), שם קבוצתו נמצאת במקום השני מאחורי היריבה המושבעת מהבירה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי