מכבי ת"א תמנע מזניט העפלה לפלייאוף? בראיינט: "יודעים מה הסיכוי מולם"

עוז בלייזר, אלייז'ה בראיינט | דני מרון

הצהובים יפגשו ברוסיה את חניכיו של צ'אבי פסקוואל, שעדיין נלחמים על מקום בין שמונה האחרונות וזקוקים לניצחון, בניגוד לאלופה הישראלית. ספרופולוס: "רוצים שהמשחק האחרון יהיה אחד הטובים שלנו העונה"

(גודל טקסט)

מחר (שישי, 20:00) תעלה מכבי תל אביב למשחק חוץ ברוסיה נגד זניט סנט פטרסבורג, במה שיהיה משחק היורוליג האחרון שלה לעונה הנוכחית. האלופה הישראלית מחזיקה במאזן שלילי של 14 ניצחונות מול 19 הפסדים ומדורגת במקום ה-13 בלבד בטבלת המפעל, ואין ספק כי ניתן לחוש את האכזבה בקרב אנשי המועדון הצהוב, שבוודאי לא ציפו שהעונה האירופית של הקבוצה תסתיים כה מוקדם.

כזכור, בסיבוב הקודם הרוסים הגיעו להיכל מנורה וניצחו את ספרופולוס וחניכיו בתוצאה 72:78, במשחק שנעל את הסיבוב הראשון עבור שתי הקבוצות. מאז, חבורתו של צ'אבי פסקוואל קיבעה את מעמדה בחבורת הצמרת של היורוליג ואף נחשבת לחברה קבועה בשמונה המובילות של הטבלה, אך טרם הבטיחה את השתתפותה בשלב הפלייאוף. זניט זקוקה לניצחון על מכבי ת"א בנוסף לניצחון במשחק ההשלמה נגד פנאתינייקוס של עודד קטש ביום שני על מנת להבטיח את העפלתה לרבע הגמר.

מאמן הקבוצה, יאניס ספרופולוס, דיבר לקראת ההתמודדות: "אנחנו משחקים נגד קבוצה שעדיין נלחמת על העלייה לפלייאוף, אז ברור לנו שהיא תהיה במוטיבציה גבוהה. עבורנו מדובר במשחק האחרון של העונה, כי לצערנו לא הצלחנו להעפיל לשלב הבא. נעשה את הכי טוב שלנו, אבל אנחנו יודעים שיש לנו יריבה איכותית מהצד השני, ששיחקה כדורסל טוב לאורך כל העונה. אנו מצפים למשחק טוב, כולנו תקווה שהמשחק האחרון שלנו גם יהיה אחד הטובים העונה".

גם אלייז'ה בראיינט מתכונן למשחק הנעילה של הקבוצה ביורוליג: "אני חושב שאנחנו יכולים לעלות עם אנרגיות חיוביות, קיימת הבנה שהם נלחמים על מקום בפלייאוף, אבל מנגד אין עלינו לחץ ואנחנו יודעים את הסיכויים שלנו מולם. ננסה לנצח בפעם האחרונה לעונה הזאת", סיכם הגארד ובנוסף התייחס למפגש גם מקצועית: "זה משחק קשה במגרש שלהם, אבל שוב, זה משחק אחרון שלנו ביורוליג ונעלה להילחם, אנחנו רוצים להוכיח שאנחנו מתחרים עד השנייה האחרונה".

יאניס ספרופולוס | דני מרון
צ'אבי פסקוואל. קבוצתו זקוקה לניצחון | Anatoliy Medved/Icon Sportswire via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי