Sport1 Banner

ריאל מדריד הבטיחה מקום בפלייאוף, קטש ופאו הובסו בליטא

גבריאל דק | Tolga Adanali/Euroleague Basketball via Getty Images

הבלאנקוס דרסו 67:93 את פנרבחצ'ה והתברגו בשמינייה הראשונה ביורוליג, המאמן הישראלי ושחקניו נכנעו 93:78 לז'לגיריס., ולנסיה עדיין בחיים אחרי 81:86 על באסקוניה, שגמרה את העונה. וילרבאן הפסידה 88:70 לצסק"א

(גודל טקסט)

המחזור ה-34 והאחרון של העונה הסדירה ביורוליג יצא הערב (חמישי) לדרך ברחבי אירופה, כאשר במשחק המוקדם ספגה פנאתינייקוס של עודד קטש תבוסה לא נעימה ונכנעה 93:78 אצל ז'לגיריס קובנה. במקביל, צסק"א מוסקבה ניצחה 70:88 את וילרבאן. לאחר מכן, ריאל מדריד שמה ידיה על הכרטיס השביעי לפלייאוף כשמחצה את פנרבחצ'ה בטורקיה ובמשחק האחרון של הערב, ולנסיה שמה קץ לעונה של באסקוניה עם ניצחון ביתי עליה.

פנרבחצ'ה – ריאל מדריד 93:67

קבוצתו של פאבלו לאסו ניצלה את העובדה שהטורקים כבר הבטיחו העפלה לפלייאוף כדי להצטרף אליהם בשמינייה הראשונה, עם ניצחון מוחץ באיסטנבול. פביאן קוזר הוביל את ריאל מדריד עם 20 נקודות ושני הארגנטינאים, גבריאל דק וניקולס לאפרוביטולה, הצטיינו לצדו עם 19 ו-18 בהתאמה, כאשר האחרון השלים דאבל-דאבל עם 10 אסיסטים. 23 נקודות של ננדו דה קולו לא הספיקו לפנרבחצ'ה.

ז'לגיריס קובנה – פנאתינייקוס 78:93

שתי הירוקות שאיבדו סיכוי להעפיל לפלייאוף נפגשו בליטא והמארחת סגרה את העונה עם ניצחון שמעמיד אותה על מאזן של 50% הצלחה. קטש וקבוצתו, מנגד, הפסידו בפעם הרביעית בחמשת המשחקים האחרונים, אך בכל זאת יוכלו לסיים את העונה בטעם מתוק, שכן נותרו להם משחקי השלמה נגד זניט סנט פטרסבורג וצסק"א בשבוע הבא. לוקאס לקאביצ'יוס הוביל את ז'לגיריס עם 20 נקודות, תומאס ווקאפ הוסיף 18. עבור פאו, נמניה נדוביץ' שחזר מפציעה קלע 17 נקודות.

עודד קטש | Alius Koroliovas/Euroleague Basketball via Getty Images

צסק"א מוסקבה – וילרבאן 70:88

אלופת אירופה המכהנת חיברה ניצחון חמישי רצוף ושמרה על המקום השני בטבלה, בעוד הצרפתים לא הצליחו להמשיך במומנטום מהניצחון על מכבי תל אביב בהיכל בתחילת השבוע. איפה לונדברג הוביל את האדומים עם 23 נקודות, מייקל אריק בלט גם הוא עם 21 ותשעה כדורים חוזרים. גרשון יאבוסלה קלע 23 לזכות וילרבאן.

ולנסיה – באסקוניה 81:86

בקרב ישיר על המקום השמינייה, הכתומים שמרו על חלום הפלייאוף בחיים וחיסלו את הסיכויים של הבאסקים לעלות לשלב הבא. היתרון התחלף בין הקבוצות לאורך כל המשחק וברבע השלישי האורחת הצליחה "לברוח" לפלוס תשע, אך לאחר סיום צמוד, ולנסיה יצאה עם ידה על העליונה וקבעה כי זניט סנט פטרסבורג תצטרך לנצח את שני המשחקים שנותרו לה (נגד מכבי ת"א ופנאתינייקוס) כדי להעפיל לפלייאוף על חשבונה. דריק וויליאמס הוביל את המנצחת עם 16 נקודות, קלמן פרפליץ' הוסיף 14. בצד השני, פייריה הנרי קלע 19, רוקאס גיידראיטיס תרם 17 ואקילה פולונארה סיים עם 16.

תוצאה נוספת:
אלבה ברלין – הכוכב האדום בלגרד 58:81

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי