גאסול הפסיד בבכורה המחודשת בברצלונה, מילאנו הבטיחה את הביתיות

פאו גאסול, ג'יילן ריינולדס | Pedro Salado/Quality Sport Images/Getty Images

הכוכב רשם משחק ראשון בכדורסל האירופי מאז שנת 2000, ברצלונה עלתה בסגל חסר ונכנעה 82:72 לגרמנים. החניכים של מסינה הביסו 75:98 את אנאדולו ויסיימו את העונה במקום הרביעי. אולימפיאקוס גברה 75:82 על חימקי

(גודל טקסט)

מלבד ההפסד של מכבי תל אביב בסנט פטרסבורג, מחזור הנעילה של היורוליג נמשך הערב (שישי) גם ברחבי אירופה כאשר במוקד – ברצלונה הפסידה 82:72 לבאיירן מינכן בבכורה המחודשת של פאו גאסול. בנוסף, אולימפייה מילאנו ניצחה 75:98 את אנאדולו אפס והבטיחה את הביתיות בפלייאוף. אולימפיאקוס ניצחה 75:82 את חימקי במשחק האחרון.

ברצלונה – באיירן מינכן 82:72

ברצלונה כבר הבטיחה את המקום הראשון בסיום העונה הסדירה, ועל כן עלתה הערב למשחק האחרון עם סגל חסר, כאשר ניקולה מירוטיץ' וקורי היגינס נותרו בחוץ. אחרי חודש של המתנה ובדיקות רבות, גאסול שב הערב רשמית לכדורסל האירופי לראשונה מאז שנת 2000, פתח בחמישייה של שאראס וקלע 9 נקודות נגד הגרמנים. ג'יילן ריינולדס, אקס מכבי ת"א, הצטיין במשחק עם 26 נקודות והוביל את באיירן לניצחון.

פאו גאסול | Pedro Salado/Quality Sport Images/Getty Images

מילאנו – אנאדולו אפס 75:98

הקבוצה של אטורה מסינה הבטיחה את המקום הרביעי במשחק הסיום של העונה ובכך גם את הביתיות אחרי ניצחון משכנע את אנאדולו, אחת מהקבוצות הטובות ביבשת. שאבון שילדס הוביל את רשימת הקלעים עם 19 נקודות, אחריו קווין פאנתר עם 18 וזאק לידיי תרם גם 15 משלו, מה שלא הותיר לטורקים אפשרות לנצח. מנגד, רודריג בובואה קלע 15 נקודות.

תוצאה נוספת

אולימפיאקוס – חימקי 75:82

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי