ספרופולוס: "נצטרך להיות טובים וחכמים יותר בעונה הבאה"

יאניס ספרופולוס | Sergey Grachev/Euroleague Basketball via Getty Images

מאמן מכבי ת"א סיכם עונת יורוליג עגומה שהגיעה לסיומה עם הפסד ברוסיה לזניט וגם טיילר דורסי הודה: עברנו שנה קשה, אבל אנחנו חייבים להתכונן לליגה ולגמר הגביע"

(גודל טקסט)

עונת יורוליג נוספת הסתיימה עבור מכבי תל אביב מוקדם מהצפוי. בשנה שעברה זה קרה לה בגלל התפרצות הקורונה שהובילה לביטול העונה, אך אמש (שישי) זה קרה במחזור סיום העונה הסדירה – ועונה רעה הסתיימה בצורה עגומה עם הפסד 86:69 ברוסיה אצל זניט.

הרוסים בזכות הניצחון שמרו על סיכוי להעפיל לפלייאוף ואילו יאניס ספרופולוס ושחקניו יסיימו את העונה רק במקום ה-13, במאזן מחריד מבחינתם של 14 ניצחונות בלבד לעומת 20 הפסדים.

עוד לפני שמכבי ת"א שבה ארצה ופתחה בהכנות לקלאסיקו המקומי נגד הפועל ירושלים ביום שני, אמר המאמן יאניס ספרופולוס: "לא פתחנו טוב וזניט עלתה ליתרון דו-ספרתי. ברבע השני התחלנו לשחק יותר טוב בהגנה ועשינו עבודה יותר טובה בהתקפה. ההפרש במחצית היה לא רע ודיברנו על זה שאנחנו צריכים לשפר את המשחק שלנו. אני חושב שהמשחק הוכרע ברבע השלישי כשקלענו רק 11 נקודות ואיבדנו את הכדור שמונה פעמים. האיבודים הללו הובילו למתפרצות בצד השני. אחרי זה היה קשה מאוד לעצור אותם".

כשנשאל היווני כיצד הוא מסכם בקצרה, אמר: "לא הייתה לנו עונה טובה – בעונה הבאה אנחנו צריכים להיות יותר טובים ויותר חכמים".

טיילר דורסי | Mike Kireev/NurPhoto via Getty Images

טיילר דורסי, שקלע 15 נקודות אמש, הוסיף: "לא הצלחנו לחבר דברים. זניט קבוצה טובה ולא הצלחנו להשיג נגדה עצירות בהגנה במהלך כל המשחק. אנחנו חייבים להמשיך קדימה, להתכונן לליגה הישראלית ולגמר הגביע. זו לא הייתה השנה שלנו ביורוליג, עברנו שנה קשה".

כריס ג'ונס סיכם ואמר מה היה חסר לקבוצה: "הרגשתי ששיחקנו חזק, אבל לא השגנו את העצירות שהיינו צריכים. הם היו בבית ועם הרבה מוטיבציה, ולנו הייתה חסרה קצת מוטיבציה. אנחנו צריכים להמשיך, יש לנו את הליגה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי