רבע אחרון אדיר נתן לצסק"א 0:1 על פנר, זניט הפתיעה את בארסה

שחקני צסק"א מוסקבה חוגגים | Mikhail Serbin/Euroleague Basketball via Getty Images

הרוסים התפוצצו עם 10:28 בעשר הדקות האחרונות ועלו ליתרון בפתיחת פלייאוף היורוליג. קלייבורן הוליך את המנצחת עם 20 נקודות, 27 של דה קולו לא הועילו נגד האקסית. המוליכה נוצחה בביתה 76:74 נגד הרוסים

(גודל טקסט)

שלב רבע הגמר של היורוליג נמשך הערב (רביעי), כאשר במשחק המוקדם של היום צסק"א מוסקבה אירחה את פנרבחצ'ה והביסה אותה 76:92 לאחר רבע אחרון אדיר. מאוחר יותר ברצלונה מעדה בביתה נגד זניט עם 76:74.

צסק"א מוסקבה – פנרבחצ'ה 76:92

הרוסים, שסיימו את העונה הסדירה במקום השני עם מאזן פנטסטי של 24 ניצחונות מול עשרה הפסדים בלבד, רצו לפתוח גם את שלב הפלייאוף ברגל ימין כאשר הם אירחו את הטורקים החזקים של איגור קוקושקוב, שלא עמד על הקווים עקב התפרצות קורונה בקבוצה שבעקבותיה גם יאן וסלי לא התלבש הערב למשחק. לאחר מחצית ראשונה עם סקור גבוה במיוחד שהסתיימה עם 46:51 לזכות הביתיים, האורחת הפכה את התוצאה וירדה ל-10 הדקות המכריעות כשהיא ביתרון מינימלי. שם, המארחת התפוצצה עם 10:28 ענק בדרך ליתרון 0:1 בסדרה.

את המנצחת הוליך וויל קלייבורן עם 20 נקודות באחוזים מצוינים אליהם הוסיף 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, בעוד דניאל האקט תרם מספר זהה של נקודות. מן העבר השני, משחק גדול של 27 נקודות מצד האקס נאנדו דה קולו לא הועיל עבור המפסידה, שתנסה לגנוב את יתרון הביתיות בעוד יומיים כאשר הקבוצות יעלו שוב לפרקט בבירת רוסיה למשחק השני בסדרה.

וויל קלייבורן, נאנדו דה קולו | Mikhail Serbin/Euroleague Basketball via Getty Images

ברצלונה – זניט 76:74

מוליכת היורוליג רצתה לפתוח את הסדרה עם ניצחון ביתי על הרוסים שהבטיחו את מקומם בפלייאוף רק במחזור הסיום, אך יריבתם לא עשתה להם חיים קלים ועלתה ליתרון שיא של 31:48 רגע לפני סיום המחצית הראשונה. מכאן הקטאלונים נגסו לאט לאט בהפרש, עד שקורי היגינס קבע שוויון 68:68 כשנותרו 2:38 דקות לסיום המשחק. אך קווין פאנגוס החזיר את היתרון לזניט ובהתקפה האחרונה היגינס החטיא את השלשה המכריעה, שבישרה על מעידה לקבוצה של שאראס כבר בתחילת הפלייאוף.

קורי היגינס | Rodolfo Molina/Euroleague Basketball via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי