ריאל על סף הדחה אחרי תבוסה 91:68 לאנאדולו, גם מילאנו ב-0:2

שחקני אנאדולו אפס | Aykut Akici/Euroleague Basketball via Getty Images

הבלאנקוס ירדו לפיגור כפול בסדרת רבע גמר היורוליג, הטורקים חגגו פעם נוספת בהובלת מיציץ' ולארקין ויוכלו להעפיל לפיינל פור בשבוע הבא. האיטלקים גברו שוב על באיירן מינכן, 69:80 בזכות מחצית ראשונה חד צדדית

(גודל טקסט)

בשתי סדרות ברבע גמר היורוליג נערך הערב (חמישי) המשחק השני והקבוצה המעוטרת ביותר בכדורסל האירופי – ריאל מדריד, נותרה על סף הדחה מהמפעל. הבלאנקוס הובסו פעם נוספת על ידי אנאדולו אפס, שחגגה 68:91 ועלתה ל-0:2 בסדרת ההצלבה בין השתיים, אותה תוכל להכריע סופית כשתצא למדריד בשבוע הבא. מאוחר יותר, ארמאני מילאנו שמרה גם היא על יתרון הביתיות, בזכות ניצחון 69:80 על באיירן מינכן.

אנאדולו אפס – ריאל מדריד 68:91

אם תוצאת המשחק הראשון בסדרה לא הבהירה את פערי הרמות בין שתי הקבוצות, החבורה מאיסטנבול הערב דאגה לספק חותמת נוספת לעליונות שלה על פני היריבה מבירת ספרד. בניגוד למפגש שלשום, שבו לאנאדולו לקח מחצית שלמה לברוח, הערב הקבוצה הטורקית בנתה יתרון דו ספרתי כבר ברבע השני, בהמשך הוליכה בהפרש בן 27 נקודות ולא השאירה שום סיכוי לשחקנים של פאבלו לאסו, שאיבדו יותר מדי שחקני מפתח במהלך העונה וכנראה שהסגל הנוכחי לא מספיק להם כדי להתמודד עם הטופ של אירופה.

ואסילייה מיציץ' כיכב בשורות אנאדולו עם 23 נקודות, כולל 5/5 לשלוש. שיין לארקין הצטיין גם הוא עם 21 ורודריג בובואה היה השלישי בספרות כפולות, עם 11 נקודות. אצל ריאל, טריי תומפקינס בלט עם 17 נקודות ורודי פרננדס סיים עם 11.

בובואה ולארקין חוגגים. אנאדולו ב-0:2 | Aykut Akici/Euroleague Basketball via Getty Images

ארמאני מילאנו – באיירן מינכן 69:80

במשחק הקודם היו אלה הגרמנים שפתחו בסערה וברחו ליתרון של 19 נקודות במחצית הראשונה, אבל הפעם המארחת, שניצחה בסופו של דבר ביום שלישי בזכות סל דרמטי של זאק לידיי, הייתה זו שהשאירה אבק ליריבה שלה ברבע הראשון, בדרך ליצירת פער של 21 נקודות עוד לפני הירידה להפסקה. באיירן לא אמרה נואש והצליחה לצמק את ההפרש לשש בלבד, אך הבור היה גדול מדי ומילאנו יצא עם ניצחון שני בסדרה, אותה תוכל להכריע במינכן ביום שלישי הקרוב.

קווין פאנטר הוביל המנצחת עם 20 נקודות, סרחיו רודריגס הוסיף 13, שאבון שילדס תרם 12 ולידיי 10. בשורות הבווארים וויין בולדווין עמד מעל כולם עם 23 נקודות, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, כאשר ג'יילן ריינולדס, ולדימיר לוצ'יץ' וג'יימס גיסט הוסיפו 11 כל אחד.

קייל היינס, סרחיו רודריגס | Giuseppe Cottini/Euroleague Basketball via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי