שוב בשיניים: ברצלונה השוותה ל-1:1 נגד זניט בתום הארכה

ברנדון דייויס | Rodolfo Molina/Euroleague Basketball via Getty Images

משחק נהדר של דייויס (22 נקודות) העניק לקטלונים 78:81 על הרוסים לאחר דרמה קטנה בסיום. קודם לכן, צסק"א עלתה ל-0:2 בסדרה נגד פנרבחצ'ה, ששוב הפסידה בסגל חסר. האקט הצטיין עם 14 נק', גודוריץ' צלף 27 מנגד

(גודל טקסט)

שלב רבע הגמר ביורוליג נמשך הערב (שישי) עם הסדרות המסקרנות. במשחק המוקדם, צסק"א מוסקבה גברה 67:78 על פנרבחצ'ה. לאחר מכן, ברצלונה וזניט סנט פטרסבורג שוב סיפקו משחק מותח, אשר הסתיים ב-78:81 לטובת הספרדים לאחר הארכה.

ברצלונה – זניט 78:81

לאחר ההפסד המפתיע לרוסים במשחק הראשון בסדרה, הקבוצה של שאראס הגיעה הערב הרבה יותר חדה ודרוכה לקחת את הניצחון. ברנדון דייויס, שעלה מהספסל של המאמן הליטאי, סיפק משחק בלתי נשכח עבורו עם 22 נקודות ו-8 ריבאונדים, והוא בעיקר היה שם עבור הקבוצה שלו ברגעי הקלאץ' של המשחק. אחרי שירדה להפסקה ביתרון, בארסה קלעה רק 10 נקודות ברבע השלישי ועל כן אפשרה לזניט לחזור למשחק, ואפילו להגיע למצב של זריקת ניצחון של קווין פאנגוס, אך הוא החטיא והמשחק הוכרע בהארכה.

טאריק בלאק, אקס מכבי תל אביב, היה פעיל מאוד בהארכה וגרם ללחץ רב אצל הקטלונים, אבל אדם האנגה היה האיש החם של שאראס בדקות הסיום, ובעזרת ההגנה הנהדרת שלו מנע מזניט לנצח שוב. בצד השני של המגרש, דייויס תרם פעם נוספת נקודות מהקו וקבע 1:1 בסדרה המותחת. פאו גאסול כלל לא שותף.

שחקני ברצלונה חוגגים | Xavier Bonilla/NurPhoto via Getty Images

צסק"א מוסקבה – פנרבחצ'ה 67:78

שוב ללא מרבית השחקנים המרכזיים שלה, זכר למכת הקורונה שתקפה את הקבוצה, פנרבחצ'ה ניצבה הערב לאתגר קשה במיוחד נגד צסק"א מוסקבה, אך הפסידה לצערה גם במשחק השני בסדרה והיא קרובה להדחה מהיורוליג בשלב ההצלבה. מרקו גודוריץ' התפוצץ הערב בבירת רוסיה עם 27 נקודות עבור פנר, אך הוא לא הצליח לסייע אל מול דניאל האקט (14 נקודות), טורניקה שאנגליה (11, 7 אסיסטים), ניקיטה קורבנוב (10) אשר העניקו לאופת אירופה המכהנת את הניצחון השני.

דניאל האקט, דשון פייר | Sefa Karacan/Anadolu Agency via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי