ריאל מדריד רצה 4:21 ברבע האחרון וצימקה ל-2:1 נגד אנאדולו

וסיליה מיצ'יץ' | Angel Martinez/Euroleague Basketball via Getty Images

הטורקים כבר הוליכו 59:72 בספרד כשנותרו שש דקות לסיום, אבל אז סרחיו יול הריץ את הבלאנקוס, המהפך הושלם בדקה האחרונה והמקומיים ניצחו 76:80 למרות 29 נקודות של מיצ'יץ' במשחק גדול

(גודל טקסט)

אנאדולו אפס הייתה הפייבוריטית הברורה לזכות ביורוליג בעונה שעברה, אלא שנגיף קורונה התפרץ ברחבי העולם והוביל לביטול העונה ברגעי ההכרעה. את עונת המשחקים הנוכחית החלו הטורקים בעצלתיים ובתחילתה אף היה חשש שהקבוצה תמצא את עצמה מחוץ למשחקי ההצלבה או בתחתית השמינייה הראשונה, אבל היום (שלישי) היא הייתה במרחק דקה או שתיים מעלייה לפיינל פור – הבעיה שלה הייתה שהיא פגשה את ריאל מדריד, שבריצת 4:21 מדהימה הצליחה לנצח 76:80 ולכפות משחק שלישי בסדרה.

אחרי ה-68:91 הנפלא של אנאדולו על ריאל בשבוע שעבר בטורקיה, אנאדולו שמרה על הדומיננטיות שלה גם הערב בספרד. אחרי רבע ראשון שהסתיים בשוויון 15, ברבע השני עצרה אנאדולו את ריאל מדריד על 13 נקודות בלבד, הצליחה לרדת להפסקה ביתרון 28:38 והותירה את הבלאנקוס במרחק דו ספרתי כמעט לכל אורך המשחק, עד דקות ההכרעה.

גם הרבע השלישי הסתיים בשוויון (20:20) וברבע הרביעי הדפו הטורקים את כל הניסיונות המקומיים לחזור למשחק והענישו את ריאל על כל טעות בהגנה, עד שהבלאנקוס יצאו לריצת 2:17 מטורפת ועלו ליתרון ראשון, 76:78 כשנותרה דקה לסיום.

רודריג בובואה | Angel Martinez/Euroleague Basketball via Getty Images

גם הפעם מי שהיה מעל כולם הוא הגארד הסרבי של אנאדולו, וסיליה מיצ'יץ' שקלע 29 נקודות (10 מ-16 מהשדה, 5/9 מחוץ לקשת) וגם מסר 6 אסיסטים. רודריג בובואה קלע 18 נקודות ומי שקצת נעדר בנוכחותו הוא שיין לארקין, שסיים עם 6 נקודות בלבד לצד 2 אסיסטים וחטיפה. לצערם, מי שהוביל את ריאל מדריד הוא סרחיו יול שקלע 20 נקודות ב-22 דקות, כולל שלשה מכרעת בעיצומה של הריצה.

ריאל מדריד הגיעה לפיינל פור בארבעה מתוך חמשת האירועים האחרונים וזכתה ב-2017/18 וב-2014/15, אבל הערב לולא ריצה בלתי נתפסת הייתה מוצאת את עצמה בחוץ ותצטרך כמובן לנצח גם את שני המשחקים הבאים, אחרת תודח. אלברטו אבלדה קלע 11 נקודות ואלכס טיוס תרם 10. רודי פרננדס קלע לראשונה כדקה לסיום, שלשה שהעלתה את ריאל ליתרון ואלה הנקודות היחידות שלו במשחק.

לארקין. חסרונו הורגש | Angel Martinez/Euroleague Basketball via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי