Sport1 Banner

סופית: פיינל פור היורוליג ייערך ללא נוכחות קהל

שחקני צסק"א חוגגים עם הגביע
שחקני צסק"א חוגגים עם הגביע | AFP

הנהלת המפעל הודיעה כי בשל מגפת הקורונה, אירוע השיא של עונת הכדורסל האירופית בקלן שבגרמניה יתקיים מול יציעים ריקים. וגם: התכנים שיופקו כדי לשפר את חווית הצפייה בבתים

(גודל טקסט)

אמנם בישראל מגבלות הקורונה מוסרות בזו אחר זו ומבצע החיסונים אפשר גם את חזרת הקהל לאירועי הספורט בחודשיים האחרונים, כאשר החל מה-6 במאי תותר תפוסה מלאה באצטדיונים ובאולמות, אולם לא כך המצב באירופה. הגל השני של המגפה עדיין בעיצומו במדינות היבשת הישנה ולכן הנהלת היורוליג נאלצה להודיע היום (רביעי) כי הפיינל פור בקלן שבגרמניה ייערך השנה ללא אוהדים ביציעים.

"ההחלטה התקבלה למרות שהעברנו שנה שלמה בבחינת תרחישים שונים, מתוך כוונה לאפשר לכמה שיותר אוהדים לקחת חלק בפיינל פור", נמסר בהודעת היורוליג. הנהלת המפעל הבטיחה לספק לאוהדים את הסיקור הטוב ביותר שניתן ועל מנת להביא את הפיינל פור אל תוך ביתם של הצופים, בשבועות הקרובים יוכרז על שורת פרויקטים חדשניים ותוכן בפלטפורמות הדיגיטליות, שיספקו לאוהדים תוכן מאחורי הקלעים כדי לקרב אותם יותר מאי פעם לשחקנים ולקבוצות במהלך רגעי השיא של העונה.

"היורוליג מבקשת להודות לכל האוהדים על הסבלנות וההקדשה בנסיבות הקיימות העונה, ומצפה ליום שכולכם תזכו ליהנות שוב מהמשחקים בנוכחות פיזית במגרשים ברחבי היבשת", נכתב לסיכום ההודעה. משחקי חצי הגמר ייערכו ביום שישי ה-28 ויומיים לאחר מכן יתקיים הגמר הגדול.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי