אנאדולו הדיחה את ריאל, בארסה בפיינל פור אחרי שבע שנים

שיין לארקין חוגג עם קרונוסלב סימון | Aykut Akici/Euroleague Basketball via Getty Images

הבלאנקוס נתנו הכל במשחק מספר 5 נגד הטורקים, אך שלשת קלאץ' של סימון בשניות הסיום הוציאה להם את כל האוויר. שאראס החזיר את הספרדים למעמד אחרי 53:79 על זניט האומללה. אטורה ומילאנו גברו על באיירן

(גודל טקסט)

לא רק ליגת האלופות בכדורגל מתקרבת לשלבי ההכרעה. אחרי שצסק"א מוסקבה כבר הבטיחה את בפיינל פור היורוליג, הערב (שלישי) הושלמו הסדרות הנוספות והתקבלה התמונה המלאה במשחק המוקדם, אנאדולו אפס ניצחה 83:88 את ריאל מדריד בתום משחק מותח במיוחד וקטפה את הכרטיס השני – ותפגוש את ברצלונה של שארונס יאסיקיביציוס חזרה למעמד המחייב לראשונה מזה שבע שנים ותפגוש את מילאנו שהתגברה על באיירן מינכן.

אנאדולו אפס – ריאל מדריד 83:88

לרגעים ארוכים במשחק הזה, היה נראה שריאל מדריד בדרך להיסטוריה והיא תהיה הראשונה שתחזור מפיגור 2:0 בסדרה לניצחון 2:3 בסיכום הכללי, אבל הטורקים לא נתנו לזה לברוח. הספרדים שלטו במשחק במחצית הראשונה, הכתיבו את הקצב והסגנון שלהם כאשר מנגד שיין לארקין היה חלש במיוחד והקבוצה שלו בעיקר שרדה את אותם דקות.

אנאדולו פתחה את המחצית השנייה הרבה יותר טוב, קיבלה נקודות יקרות מכריס סינגלטון וגם עלתה ליתרון דו ספרתי, אבל הקבוצה של פבלו לאסו שוב חזרה למשחק וגרמה לדרמה גדולה במיוחד. במצב של 80:80, כאשר על השעון נותרו שניות בודדות, קרונוסלב סימון צלף שלשת קלאץ' דרמטית במיוחד ולמעשה הוציא לריאל את האוויר בסיום.

שחקני אנאדולו חוגגים | Onur Coban/Anadolu Agency via Getty Images

אולימפיה מילאנו – באיירן מינכן 89:92

החבורה של אטורה מסינה לא התרגשה מפתיחה טובה יותר של הגרמנים ובמשחק החמישי עמדה במשימה. שאבון שילדס היה הגיבור הגדול כשתרם 34 נק' ו-5 ריב' בדיוק בזמן. ג'יילן ריינולדס, אקס מכבי תל אביב, סיפק דאבל-דאבל עם 19 נק' ו-10 ריב' ב-23 דק' אך גם זה לא עזר לבאיירן, שלפני הסיום עשתה ריצה מרשימה של 0:10 אך הצליחה רק לצמק את התוצאה.

ברצלונה – זניט 53:79

שבע שנים חיכו בברצלונה לרגע הזה, לחזור לקדמת הבמה של הכדורסל האירופי, ושארס עשה את זה. הספרדים לא התקשו לדרוס את הרוסים והותירו אותם על 14 נק' בלבד ברבע הראשון ו-30 נק' עד להפסקה. הרבע השלישי היה מביך אפילו יותר עם 9 נק' בלבד. קורי היגינס תרם 15 נק' לספרדים.

שחקני ברצלונה | Alex Caparros/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי