דה קולו האריך חוזה בפנרבחצ'ה, פולונארה אישר שהוא בדרך

נאנדו דה קולו | Ivan Korzhenevskiy/Euroleague Basketball via Getty Images

סגנית אלופת טורקיה החתימה את הגארד בן ה-34 לעונה נוספת, הפורוורד האיטלקי הודה: "היה קשה לעזוב את באסקוניה". וגם: מוסטפה פאל חתם באולימפיאקוס ולא ישחק עם וילרבאן בפיינל פור הצרפתי

(גודל טקסט)

פנרבחצ'ה חוותה עונה מאכזבת שכללה הפסדים בסוויפ נגד צסק"א מוסקבה ברבע גמר היורוליג ומול אנאדולו אפס בסדרת הגמר בטורקיה. בעונת 2021/22 היא תקווה לרשום הישגים טובים יותר, והיום (רביעי) היא עשתה צעד משמעותי בכיוון כשהאריכה את חוזהו של הכוכב הגדול ביותר שלה: ננדו דה קולו. בנוסף, הפורוורד אקילה פולונארה אישר כי הוא בדרך לחתום בקבוצה מאיסטנבול.

דה קולו, שחוגג היום 34, יישאר במדים הצהובים-כחולים גם בעונה הקרובה, שתהיה השלישית שלו בפנר. בעונה האחרונה, הגארד שהיה לאלוף אירופה ב-2016 וב-2019 רשם ממוצעים של 15.8 נקודות, 3.9 אסיסטים, 3.2 ריבאונדים ו-1.4 חטיפות למשחק ביורוליג. לסגל של איגור קוקושקוב הצטרפו לאחרונה דווין בוקר, איסמט אקפינאר ומריאל שאיוק, כשגם דיישון פייר האריך את חוזהו וכאמור – פולונארה עומד להגיע.

הפורוורד האיטלקי בן ה-29 חווה עונת פריצה ביורוליג במדי באסקוניה הספרדית, כאשר סיפק 12.2 נקודות, 6.6 ריבאונדים ו-1.2 חטיפות למשחק. כבר לפני שלושה שבועות דווח כי פנרבחצ'ה הגיעה לסיכום עמו, והיום הוא כאמור אישר זאת בעצמו כשאמר ל'טוטוספורט': "קשה להגיד לא כשמועדון גדול יותר פונה אליך, אבל היה קשה מאוד לעזוב את באסקוניה. זה המועדון הראשון והיחיד שהעניק לי הזדמנות ביורוליג. הצטערתי מאוד לעזוב".

לא רק פנרבחצ'ה עשתה מהלך בבניית הסגל שלה היום, אלא גם אולימפיאקוס. הסנטר מוסטאפה פאל חתם בקבוצה מפיראוס לעונה אחת עם אופציה, והצטרף לתומאס ווקאפ ברשימת החיזוק של היוונים לאחר שעזב את וילרבאן הצרפתית. פאל הצרפתי רשם עונת בכורה מוצלחת ביורוליג וקלע 8.8 נקודות לצד 5.5 בממוצע. ראוי לציין כי בעקבות החתימה שלו באולימפיאקוס, הסנטר בן ה-29 לא יוכל לעזור לווילרבאן בפיינל פור הצרפתי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי