ה-MVP נשאר באירופה: מיציץ' חתם לעוד שלוש שנים באנאדולו

ואסילייה מיציץ' | INA FASSBENDER/AFP via Getty Images

הרכז הסרבי חידש את חוזהו באלופת היורוליג, למרות שעורר עניין ב-NBA. שאנלי עזב את הטורקים והצטרף רשמית לברצלונה עד 2023, מילאנו החתימה את גרנט לשנתיים

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הייתה פעילה מאוד בשוק ההעברות עם ארבע החתמות במהלך השבוע האחרון, אך גם יריבותיה ליורוליג ממשיכות בבניית הסגלים לעונה הקרובה. היום (חמישי) אלופת אירופה אנאדולו אפס הודיעה על החתמה חשובה יותר מכל רכש: ואסילייה מיציץ', ה-MVP של העונה הסדירה ושל הפיינל פור, האריך את חוזהו בקבוצה לשלוש שנים נוספות.

הסרבי בן ה-27 זכה לביקוש ב-NBA הודות ליכולת האדירה שהפגין בעונה האחרונה, כאשר הזכויות עליו בליגה הטובה בעולם שייכות לאוקלהומה סיטי ת'אנדר שרכשה אותן בחודש דצמבר האחרון. בנוסף, דווח כי שיקגו בולס התעניינה ברכז, אבל למיציץ' היה חשוב לשחק בקבוצה שתעניק לו מקום בהיררכיה וכמות דקות משמעותיים, לכן הוא העדיף בסופו של דבר להישאר בשורות הקבוצה הטורקית.

מי שכן עזב סופית את אנאדולו אפס הוא סנטר סרטאץ' שאנלי, שחתם בברצלונה לשנתיים אחרי שלאחרונה דווח באירופה על הסיכום בין הצדדים. שאנלי, שמגיע אחרי עונת פריצה ביורוליג בה הפך לחלק חשוב ברוטציה של ארגין עתמאן, מצטרף לבלאוגרנה שזכו בדאבל הספרדי בחודש שעבר, בתקווה לסייע להם להוסיף עוד תואר אחד לרשימה בעונה הקרובה.

עוד קבוצת פיינל פור שביצעה היום רכש היא ארמאני מילאנו, שהודיעה על הצטרפותו של הרכז האמריקאי ג'ריאן גרנט עד 2023. השחקן בן ה-28, שערך 287 הופעות ב-NBA, ישחק לראשונה ביורוליג אחרי שהעביר את העונה החולפת בפרומיתיאס היוונית, בשורותיה רשם 14.8 נקודות, 6.9 אסיסטים ו-4.2 ריבאונדים למשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי