שלושה אקסים של מכבי ת"א בטופ 10 השחקנים החופשיים ביורוליג

טיילר דורסי | Mike Kireev/NurPhoto via Getty Images

טיילר דורסי, אות'לו האנטר וטאריק הוזכרו ב"יורוהופס" בין ה"מלפפונים החמים" ביותר שעדיין לא מצאו קבוצה לעונה הקרובה, כולל עקיצה לצהובים

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב קרובה מאוד לסגירת הסגל שלה לעונת הכדורסל הקרובה, אך שלושה שחקנים שכיכבו בשורותיה בשנתיים האחרונות עדיין לא מצאו קבוצה. טיילר דורסי, אות'לו האנטר וטאריק בלאק נכללו היום (שבת) ברשימת 10 השחקנים החופשיים הטובים ביותר שפורסמה באתר "יורוהופס", ושאינה כוללת שמות כמו אלכסיי שבד או סרחיו יוי, בין השאר, שכן אותם שחקנים כבר השיגו חוזה לעונה שבפתח וההודעות הרשמיות על כך צפויות לצאת בקרוב.

דורסי, שעזב את מכבי תל אביב כחודש לפני סיום העונה האחרונה בעקבות ההסלמה במצב הביטחוני בזמן מבצע "שומר החומות", הוזכר כמי שסיכם באולימפיאקוס בזכות הדרכון היווני בו הוא מחזיק, אך בשלב זה עדיין לא חתום בשום מקום ואולי עוד חולם להשיג חוזה ב-NBA. "אולי אם היו מוסרים לו את הכדור יותר מאשר לווילבקין בדקות ההכרעה של חלק מהמשחקים, זה היה הופך את העונה של מכבי למוצלחת יותר", נכתב על הגארד.

האנטר, ששוחרר מהצהובים בתום העונה לאחר שהוחלט לא לממש את האופציה עליו, עדיין נחשב לאחד הווטרנים הבכירים ביורוליג גם בגיל 35, לאחר קריירה שכללה גם מעבר באולימפיאקוס, ריאל מדריד וצסק"א מוסקבה. ממוצעי הקריירה של הסנטר במפעל הבכיר באירופה עומדים על 8 נקודות ו-5.3 ריבאונדים למשחק.

האנטר. "מלפפון חם" ביורוליג | ברני ארדוב

באשר לבלאק, עוד שחקן פנים שהראה כישורים טובים במדי הדאבליסטית הישראלית, אך נעצר בעיקר בגלל פציעות, האמריקאי בן ה-29 הצטרף לזניט סנט פטרסבורג וסייע לה למשוך את ברצלונה למשחק חמישי בסדרת רבע הגמר ביורוליג, אך עדיין לא מצא מי שתקלוט אותו לעונה הקרובה.

מי שהוזכר ב"יורוהופס" מבלי להיכלל בטופ 10 השחקנים החופשיים הוא כריס ג'ונס, ממנו מכבי תל אביב נפרדה לאחרונה לטובת קינן אוואנס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי