אקס הפועל ירושלים חתם ביוון, פאנגוס יצטרף לצסק"א?

קווין פאנגוס | Sergey Grachev/Euroleague Basketball via Getty Images

ניקוס פפאס הצטרף לא.א.ק אתונה, הרכז הקנדי טרם מצא קבוצה ב-NBA ולא מן הנמנע שיגיע למוסקבה. וגם: סנט-רוס האריך חוזה בפנאתינייקוס ואנאדולו אפס בדרך להחתמה משמעותית

(גודל טקסט)

קבוצות הכדורסל באירופה מתחילות באימונים לקראת פתיחת העונה החדשה, ובמקביל ממשיכות לעבוד במטרה לסגור את הסגלים. מי שביצעה היום (שני) מהלך חשוב היא פנאתינייקוס, שהודיעה על הארכת החוזה של הווארד סנט-רוס בשנתיים נוספות. השחקן בן ה-30 הצטרף אשתקד ונמצא בהליכים לקבלת אזרחות יוונית, לאחר שנישא לאשה מקומית.

עוד ביוון, ניקוס פפאס, שמזוהה בעיקר עם פנאתינייקוס וזכור לאוהדי הפועל ירושלים בשל הצטרפותו לקבוצה למשחק אחד בלבד בטורניר הפיינל אייט של ליגת האלופות בשנה שעברה, חתם בשורות א.א.ק אתונה לעונה אחת. הפציעות הקשו על פפאס להציג יכולת טובה בשנים האחרונות, כשהאחרונה שבהן הייתה ב-2021.

ב"מוצארט ספורט" הסרבי מדווחים כי אנאדולו אפס קרובה להחתמה: הסנטר פיליפ פטרושב, שנבחר במקום ה-50 בדראפט ה-NBA האחרון על ידי פילדלפיה 76', עומד להצטרף לאלופת אירופה. אנאדולו שקלה לצרף את אקס מכבי ת"א טאריק בלאק, זאת לאחר שהתכנית שלה להחתים את ג'וק לנדל ירדה לטמיון כשסן אנטוניו ספרס חטפה את הביג מן האוסטרלי. פילדלפיה החליטה לתת לפטרושב להמשיך להתחשל באירופה והסרבי צפוי לקבל דקות משמעותית בשורות הטורקים, שאיבדו את הסנטר סרטאץ' שאנלי לברצלונה.

ברוסיה, צסק"א מוסקבה החזירה בשבוע שעבר את אלכסיי שבד, אך היא לא מתכוונת לעצור: הנשיא אנדריי ואטוטין אמר בראיון לתקשורת המקומית שהאדומים מחכים לראות אילו שחקנים ייפלטו מליגת הקיץ ב-NBA ולא פוסלים להחתים את אחד מהם. מי שעשוי להגיע לבירת רוסיה הוא הרכז הנהדר קווין פאנגוס, שנחשב לשם חם במיוחד באירופה, לא הצליח עד כה להשיג חוזה בליגה הטובה בעולם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי