הגדול בהיסטוריה: 45:110 לישראל על אלבניה

קלושוב. הצטיין
קלושוב. הצטיין |

ידידות: השחקנים הצעירים של הנבחרת עם הישג מרשים. 22 נקודות לקלושוב

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון המרשים על בלארוס, המשיך הסגל הצעיר של נבחרת ישראל במגמת הניצחונות, כאשר הביסה 45:110 את אלבניה. זה היה הניצחון הגדול אי פעם של ישראל. אגב, הפעם האחרונה בו נפגשו הנבחרות זה היה ב-1992, אז ניצחה ישראל 64:116.

 

כזכור, לאור העובדה שאין לנבחרת משימה רשמית הקיץ, בחר ארז אדלשטיין חבורה צעירה של שחקנים על מנת שיצברו ניסיון במשחקים בין לאומיים. עם זאת, הניסיון לא שיחק תפקיד מול אחת הנבחרות החלשות באירופה.

 

 

ישראל סגרה את הסיפור כבר ברבע הראשון, כאשר סיימה אותו ביתרון 7:31. לאחר מכן קיבלו את הקרדיט שלושה מהשחקנים שצפויים להוביל את הנבחרת בשנים הבאות – תומר גינת, איגור קלושוב ודניאל קופרברג – שהמשיכו את המגמה שהתחילו חבריהם הותיקים יותר.

 

גינת. קיבל קרדיט (איגוד הכדורסל)

 

זה היה המשחק הראשון במסגרת טורניר טאלין, כאשר מחר (19:00) תשחק הנבחרת נגד אסטוניה הביתית וביום שישי תסיים את הטורניר (16:30) נגד אוקראינה החזקה.

 

קלעים: איגור קולשוב 22, דניאל קופרברג 18, תומר גינת ורוברט רות'בארט 11 כ"א, יפתח זיו 10, אדם אריאל ועוז בלייזר 7 כ"א, עמית שמחון ובר טימור 6 כ"א, איתי שגב, ועידן זלמנסון 5 כ"א, נאור שרון 2. רפי מנקו וכרם משעור קיבלו מנחוה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי