הכנה: בלארוס גברה 75:80 על ישראל. בכורה למשעור

אדלשטיין. השחקנים הציגו פרקי כדורסל משובח
אדלשטיין. השחקנים הציגו פרקי כדורסל משובח | צילום: איגוד הכדורסל

נציג המגזר הראשון בנבחרת הכדורסל סיים עם 8 נקודות. הקדטים בדרג א'

(גודל טקסט)

בלארוס גברה הערב 75:80 על הרכב צעיר של נבחרת ישראל במשחק הכנה. מדובר בסגל משני לחלוטין של הנבחרת בכחול לבן כשלמעשה רק בר טימור ורוברט רות'בארט נכללו גם בסגל ששיחק באליפות אירופה. המאמן אדלשטיין רצה לצרף למסע את שון דאוסן, שהשתייכו אף הוא לסגל הבכיר, אולם לא הצליח.

 

קלעו לישראל: תומר גינת 12, איתי שגב 10, טימור, עידן זלמנסון וכארם משעור 8 כ"א, רות'בארט 6, יפתח זיו, נאור שרון ורפי מנקו 5 כ"א, אדם אריאל ואיגור קולשוב 3 כ"א ועמית שמחון 2.

 

הנבחרת של אדלשטיין היתה בתמונת המשחק לכל אורכו ונהנתה מדקות טובות של טימור, שגב וגינת וגם של משעור, הכדורסלן הערבי הראשון בנבחרת. ביום ראשון ייפגשו שתי הנבחרות פעם נוספת, ולאחר מכן ימריאו ארז אדלשטיין ושחקניו לטורניר הכנה נוסף באסטוניה.

 

בסיום אמר אדלשטיין: "השחקנים הצעירים שלנו הציגו לפרקי זמן כדורסל משובח נגד נבחרת בוגרת שמתכוננת למוקדמות אליפות אירופה. נתקלנו באגרסיביות שהשחקנים שלנו לא רגילים אליה בליגה וזה רק יעזור להם בהמשך".  כארם משעור הוסיף: "התרגשתי מאוד, זה כבוד גדול לשחק בנבחרת ישראל. רק רציתי לעזור לנבחרת לנצח. אני שחקן רגיל, כזה אני".

 

בתוך כך, נבחרת הקדטים של ישראל הצליחה לשוב לדרג א' הודות ל-71:83 על סלובניה בגמר אליפות אירופה דרג ב'. לראשונה משנת 2009 שכל נבחרות ישראל הצעירות בדירוג א'. הצטיין תומר לוינסון שסיים עם דאבל-דאבל של 17 נקודות ו-10 כדורים חוזרים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי