נבחרת העתודה הביסה את איסלנד ועלתה לחצי גמר אליפות אירופה

נבחרת העתודה
נבחרת העתודה | צילום: פיב"א

שחקניו של עודד קטש גברו 54:74 על יריבתם ברבע הגמר ויהיו בין ארבע הגדולות לראשונה מאז 2005. בלאט שוב הצטיין עם 15 נקודות, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. היריבה: צרפת

(גודל טקסט)

המסע המופלא של נבחרת העתודה של ישראל נמשך היום (חמישי) עם 54:74 מרשים על איסלנד והעפלה לחצי גמר אליפות אירופה עד גיל 20 בכרתים.

 

החבורה של עודד קטש שמרה על מאזן מושלם של חמישה ניצחונות מחמישה משחקים ועלתה לארבע האחרונות בפעם החמישית בתולדות הנבחרת ובפעם הראשונה מאז 2005. בשלב הבא תחכה צרפת המאיימת שהביסה את סרביה 67:86. 



המשחק אמנם היה צמוד ברבע הראשון, אך הכחולים לבנים בהובלת תמיר בלאט שרשם עוד משחק נהדר (15 נקודות, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים) ואריאל נבון (15 נקודות ו-3 ריבאונדים) פתחו פער ברבע השני שרק הלך ותפח עד הסיום בדרך ל-54:74 ו-20 הפרש. גם מיכאל מושקוביץ (11 נקודות -6 ריבאונדים) ויובל זוסמן שהמשיך טורניר מצויין מבחינתו (11 נקודות, 9 ריבאונדים ו-2 אסיסטים) בלטו בנבחרת של קטש.



קטש מתדרך את שחקניו בדרך לחצי הגמר (FIBA)


קלעו לישראל: תמיר בלאט ואריאל נבון 15 כל אחד, מיכאל מושקוביץ ויובל זוסמן 11 כל אחד, נתנאל ארצי 8, דניאל קופרברג 5, רועי הובר 4, יונתן רבינוביץ' 3, מירון רוינה 2.



מהלך המשחק


רבע ראשון
עודד קטש פתח בחמישייה עם תמיר בלאט, רועי הובר, יובל זוסמן, נתנאל ארצי ודניאל קופרברג.


החבורה בכחול-לבן פתחה את המשחק בטירוף. סלים של זוסמן ובלאט הכריחו את המאמן האיסלנדי להזעיק פסק זמן מהיר. קופרברג ובלאט החטיאו, האיסלנדים הלכו פנימה בצד השני והשוו ל-13:13. הבצורת נמשכה מצד שתי הנבחרות והרבע הסתיים ב-14:15 לישראל.


רבע שני
נקודות של מוסוקוביץ' וזוסמן סידרו לישראל 15:19. נקודות של בלאט ונבון הגדילו את הפער, 20:27 חמש דקות להפסקה. נבון המשיך לצלוף, מוסקוביץ' חטף את הכדור והעניש את היריבה עם סל קל שקבע יתרון דו ספרתי ראשון לישראל. איבוד כדור רשלני בשניות הסיום אפשר לאיסלנד לקלוע שלשה על הבאזר ולצמק ל-41:34 בירידה לחדרי ההלבשה.



בלאט. עוד משחק גדול (FIBA)


רבע שלישי
הסטטוס קוו נשמר גם ברבע השלישי ולמרות ששלשה של האיסלנדים קצת יותר מארבע דקות לסיומו קבעה 43:49, אריאל נבון הגיב עם שבע נקודות רצופות משלו והעלה את הנבחרת של קטש חזרה ליתרון דו ספרתי של 43:56. המומנטום המשיך והכחולים לבנים סיימו את הרבע ביתרון 47:62 והפרש מבטיח של 15 נקודות. 


רבע רביעי

הרבע המכריע נפתח כשכמעט ארבע דקות אף נבחרת לא קלעה עד שהגיע תמיר בלאט שעם חמש נקודות רצופות ואסיס העלה את הנבחרת ל-52:69. מאותו רגע המשחק היה בעיקר לפורטוקול ושחקניו של קטש רשמו ניצחון מרשים של 54:74.



נבון. יש לו סיבות לחגוג (FIBA)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי