הכנה ליורובאסקט: תבוסה לישראל 85:64 מול בריטניה

נבחרת ישראל
נבחרת ישראל | איגוד הכדורסל

הנבחרת של ארז אדלשטיין שהגיעה למשחק עם מאזן נהדר של 1:9 במשחקי ההכנה, כשלה מול הנבחרת הבינונית. המאמן: "לא אהבתי את מה שראיתי"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל חתמה הערב (שבת) את משחקי ההכנה שלה לקראת טורניר היורובאסקט שיפתח ביום חמישי בתל אביב בתבוסה מביכה לבריטניה –  85:64. המשחק נערך במסגרת טורניר ההכנה בפולין.  שחקניו של ארז אדלשטיין שניצחו פעמיים את הבריטים במהלך ההכנות לאליפות אירופה, סיימו את הכנותיהם לטורניר במאזן חיובי של 2:9. 

הנבחרת הישראלית סבלה מיום חלש בקליעה מחוץ לקשת השלוש עם 5 מ-17. גל מקל זכה הערב למנוחה. עד יום שני בבוקר, צפוי אדלשטיין לבצע ניפוי אחרון בסגל ויהיה זה ככל הנראה עמית שמחון.


קלעו לנבחרת ישראל: ריצ'ארד האוול 15 נקודות, גיא פניני 14, עומרי כספי 12, יוגב אוחיון 11, ליאור אליהו 7, עמית שמחון ובר טימור 2 כל אחד ואלישי כדיר 1.


המאמן ארז אדלשטיין אמר בסיום: "לא אהבתי את שראיתי. זאת לא הדרך בה שיחקנו כל ההכנה. הגענו בצורה נרפת ואפילו לא מרוכזים. לא הסתדרנו מול האגרסיביות של האנגלים וזו קריאת השכמה כי ברור לי שנקבל אגרסיביות מצד האיטלקים ויתר הנבחרות. יש לנו המון מה ללמוד מהמשחק הזה בימים שנותרו".

מהלך המשחק
נבחרת ישראל פתחה עם יוגב אוחיון, יותם הלפרין, עומרי כספי, ליאור אליהו וריצ'רד האוול. הבריטים פתחו טוב יותר ועלו ליתרון דו ספרתי אחרי 7 דקות. דניאל קלארק וטדי אוקרפור הובילו את הבריטים שניצלו חולשה בהגנה הישראלית. בסיום הרבע הראשון הראה לוח התוצאות על 16:26 לבריטניה. 

גם ברבע לא הפסיקו שחקניו של ארז אדלשטיין להחטיא ובאמצע הרבע הבריטים הוליכו 23:37. ריצ'רד האוול ניסה להחזיר את ישראל למשחק, אך דניאל קלארק המשיך לספק מנגד תצוגה התקפית מרשימה. גיא פניני צמצם את הפער ל-10, אך שלשה של קלארק הורידה את ישראל להפסקה בפיגור של 15 נקודות – 45:30. 

הרבע השלישי התנהל באותה מגמה. הבריטים עם שלוש שלשות רצופות, הגדילו את יתרונם עד כדי 20 נקודות – 41:61. חמש נקודות רצופות של יוגב אוחיון הקטינו את ההפרש והעמידו את התוצאה על 62:47. בסיומו של הרבע השלישי, הבריטים היו ביתרון משמעותי, 51:65.

הרבע האחרון התנהל לפרוטוקול בלבד כשההפרש נע סביב 20 נקודות לזכות הבריטים. נראה היה ששלחקניו של אדלשטיין ויתרו על המשחק בסיומו רשמו תבוסה – 85:64.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי