אדלשטיין: ליטא פייבוריטית. כספי: אין שום סיכוי שלא אשחק

עומרי כספי
עומרי כספי | דני מרון

נבחרת ישראל קיימה אימון לקראת המשחק השני שלה ביורובאסקט במוצאי שבת. הקפטן ערך אימון מלא ואמר: "אני מרגיש בסדר". המאמן: "אם לא נשחק טוב אין לנו שום סיכוי"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל מנסה להתאושש עדיין מהמהלומה שחטפה אתמול (חמישי) מהנבחרת האיטלקית שהביסה אותה 69:48. בנבחרת ניצלו את יום המנוחה בין המשחקים כדי להגיע מוכנים, פיזית ומנטאלית, לשאר הטורניר ולשים את היכולת מול האיטלקים מאחוריהם.


אחד השינויים שהתקבלו בעקבות התבוסה אתמול היה ביטולו של אימון הבוקר שתוכנן מראש כדי להעניק לשחקנים מנוחה. בצוות המקצועי האמינו שמנוחה וזמן לרוקן את המחשבות יועילו יותר מעוד אימון קליעות. הערב (שישי) קיימה הנבחרת אימון מלא.
 



למרות המשחק הקשה מול ליטא מחר (שבת, 21:30), בנבחרת מבינים את חשיבותו הרבה ומבטיחים לתת את המקסימום כדי לנצח את סגנית אלופת אירופה, כפי שהצהיר גל מקל לאחר ההפסד אתמול.



כספי. מקווה שהנבחרת תיראה אחרת (דני מרון) 


בתום האימון הערב, אמר המאמן ארז אדלשטיין: "זהו טורניר שבו משחק רודף משחק. זו לא קלישאה שהיום הראשון לא דומה לשני ולא לשלישי. אנחנו צריכים לחזור לדרך שבה היינו עד היום. נגד איטליה לא שיחקנו בדרך שאנחנו משחקים מתחילת הקיץ הזה, לא שיחקנו בדרך הזאת וכשאנחנו לא משחקים בדרך הזאת אין לנו סיכוי לנצח. נצטרך להיות בשיאנו כדי לעשות את זה, זה מה שיפה בספורט, ברור שהם פייבוריטים. אמרתי את זה בתחילת הקיץ, לי הדרך חשובה, אם לא נשחק טוב אין לנו שום סיכוי". 


עומרי כספי, שמתח שריר בהפסד לאיטליה, נבדק על ידי הצוות הרפואי וערך אימון מלא וישחק מול ליטא: "אני בסדר, אין שום סיכוי שלא אשחק, האימון היה יחסית קל, אבל עשיתי אימון מלא. יש הרבה מסקנות להסיק מהמשחק הראשון, כשאחד הדברים הבולטים שיצאנו מהשיטה שאנחנו רצים איתה כבר כמה שנים, ואנחנו צריכים לחזור להיות מי שאנחנו, להגיע לזריקות טובות. ארז קורא לזה לרקוד על המגרש. ליטא פייבוריטיים ונצטרך להרים את המשחק שלנו כדי להגיע לרמה שלהם".




מסינה ואדלשטיין אחרי התבוסה לאיטליה (דני מרון) 


ההפסד של הליטאים בפתיחה לגיאורגיה, יגרום להם להגיע יותר נחושים להתמודדות ונראה כי מצפה לנבחרת ישראל עבודה רבה כדי לא להיגרר למאזן נקי מניצחונות לאחר שני משחקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי