בני הרצליה עלתה לשלב הפלייאוף של היורופקאפ

די ג'יי שארפ
די ג'יי שארפ | אודי ציטיאט

הקבוצה מהשרון הפסידה 65:64 לאוסטרוב הפולנית, אבל תפגוש את פורטו בקרב על הכרטיס לשלב הבתים בזכות הניצחון ב-10 הפרש במשחק באולם היובל

(גודל טקסט)
בני הרצליה הפסידה הערב (חמישי) בפולין 64:65 את אוסטרוב, אבל עלתה לשלב הפלייאוף של היורופקאפ, שם תפגוש את פורטו הפורטוגלית, בעקבות הניצחון 54:64 ביום ראשון באולם היובל.


הרצליה פתחה בחמישייה עם תום מעיין, טוריאן גרין, שון דוסון, דומיניק ארצ'י וחליל קנאסביץ'. אוסטרוב עלתה עם ג'ונסון, צ'ילינסקי, קוסטרז'בסקי, סקיפיץ' ולאפטה.




דוסון וארצ'י נתנו לאורחים יתרון מוקדם, לאפטה הפך וגרין החזיר ל-9:12 עם חמש נקודות רצופות. ארצ'י הגדיל אבל קולקה השווה ל-17:17 אחרי עשר דקות. דוסון פתח את הרבע השני מצוין והחזיר לכחולים-לבנים את היתרון, קוסטרז'בסקי הפך בחזרה וקבע יתרון שיא של שש נקודות לפולנים, אבל גרין שוב התעורר והוריד ל-32:31 במחצית.



הרצליה הצליחה להאט עוד יותר את הקצב ברבע השלישי ולקחה את היתרון, 45:47 אחרי 30 דקות. ברבע האחרון עלתה החבורה של מיקי גורקה ליתרון שלוש נקודות והסיפור היה גמור. כל שנותר לפולנים היה לנסות להילחם על ניצחון מוראלי ועם ריצת 0:7 הם נטלו את היתרון, 60:61. הרצליה עוד חזרה להוביל, אבל בסיום 65:64 לאוסטרוב, שלא מספיק לה כמובן. הרצליה בשלב הבא.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי