חורבן הבית: צפו בהפועל ירושלים מפסידה 91:81 לגלאטסראיי

יוגב אוחיון מול ג'ורדן טיילור
יוגב אוחיון מול ג'ורדן טיילור | דני מרון

האדומים ספגו הפסד 3 מ-3 משחקים בארנה ונפלו למאזן 4:1 ביורוקאפ. האוהדים השמיעו קריאות בוז צורמות לעבר השחקנים בעקבות התצוגה הנרפית. אליהו קיבל 5 דקות בלבד. ניצחון ראשון העונה לטורקים

(גודל טקסט)

7,865 אוהדי הפועל ירושלים ראו את קבוצתם מפסידה הערב (רביעי) 91:81 לגלאטסראיי ונופלת למאזן 4:1 ביורוקאפ שמסבך אותה בקרב על ההעפלה לשלב הטופ 16 במפעל.


הטורקים, שהגיעו לישראל בסגל חסר, פתחו בסערה את המשחק. דחוואן סאמרס ואלכס רנפרו צלפו מבחוץ מול האין הגנה של אלופת ישראל ובסיום הרבע הראשון האוהדים האדומים השמיעו קריאות בוז צורמות כשלוח התוצאות הראה 29:13. טרנס קינזי וריצ'רד האוול עלו מהספסל של פוטיס קציקאריס והצליחו למחוק פיגור שהגיע בשיאו ל-17 הפרש והחזירו את קבוצתם למשחק, עד ל-48:40 בהפסקה.




הטורקים ברחו שוב ליתרון דו ספרתי בפתיחת החצי השני, ושוב היו אלה קינזי והאוול שהחזירו את החבורה האדומה לפיגור מינימלי לקראת הרבע האחרון (67:61). האדומים לא באמת הצליחו להתקרב וחסרו את האנרגיות הדרושות כדי להשלים קאמבק ולרשום ניצחון חשוב.


האדומים לא הצליחו להשיג ניצחון שני ברציפות אחרי ה-61:63 הדחוק באיטליה על רג'יו אמיליה בשבוע שעבר. אלופת ישראל, שבעונה שעברה הפסידה פעם אחת בלבד בארנה, ספגה הפסד שלישי משלושה משחקים בעיר הבירה. בשבוע הבא היא תארח את לייטקבליס.



הטורקים, שהשיגו ניצחון ראשון בהיסטוריה על אדמת ארץ הקודש אחרי שבעה הפסדים רצופים, רשמו ניצחון ראשון העונה במפעל ובשבוע הבא הם יוצאים למינכן למשחק מול הקבוצה הטובה בבית, באיירן. הנתון המרכזי שהביא לטורקים את הניצחון היה 13 מ-26 ל-3, כשהממוצע העונתי שלהם עומד על 8 למשחק.



אורי אלון. שמע את האוהדים קוראים בוז (דני מרון)
אורי אלון. שמע את האוהדים קוראים בוז (דני מרון)


ריצ'רד הנדריקס. שוב על אדמת ארץ הקודש (דני מרון)
ריצ'רד הנדריקס. שוב על אדמת ארץ הקודש (דני מרון)


קלעו להפועל ירושלים: ג'רום דייסון 18, ריצ'רד האוול ואלן אומיץ' 14 כל אחד, אוסטין דיי 11, טרנס קינזי 7, יותם הלפרין וסטרטוס פרפרוגלו 6 כל אחד, יוגב אוחיון 3, ליאור אליהו 2 (ב-5 דקות).


קלעו לגלאטסראיי: דווייט הארדי 24, דחוואן סאמרס 19, גוקסנין קוקסל 15, סקוטי הופסון 8, אלכס רנפרו וריצ'רד הנדריקס 7 כל אחד, ראקים סאמרס 6, ג'ורדן טיילור 4, אגה ערער 1.


ג'רום דייסון. ניסה ללא הצלחה (דני מרון)
ג'רום דייסון. ניסה ללא הצלחה (דני מרון)


מהלך המשחק
רבע 1
הפועל ירושלים פתחה בחמישייה עם יוגב אוחיון, ג'רום דייסון, סטרטוס פרפרוגלו, אוסטין דיי ואלן אומיץ'. הטורקים עלו עם אלכס רנפרו, דווייט הארדי, סקוטי הופסון, דחוואן סאמרס.  


שלוש הדקות הראשונות נפתחו עם אין הגנה של שתי הקבוצות. המהלך האנרגטי הראשון היה של אקס מכבי ת"א ריצ'רד הנדריקס שחסם מאחור את דייסון. רנפרו עם שלשה גדולה והופסון עם דאנק מהדהד קבעו 8:13 אחרי חמש דקות. לוקאס עלה לדקות ראשונות במדים האדומים, אבל הארדי תפר שלשה בצד השני וגרם לקציקאריס להזעיק פסק זמן בפיגור 19:11. השלשות של הטורקים המשיכו ליפול והרבע הסתיים ב-29:13 לקול קריאות בוז רמות של האוהדים.


קיילין לוקאס. המחליף של ג'רלס (דני מרון)
קיילין לוקאס. המחליף של ג'רלס (דני מרון)


רבע 2
קינזי והאוול עלו בפתיחת הרבע השני ומיד ההגנה השתפרה. הסנטר המתאזרח גם הוסיף סל ועבירה וצימק ל-32:19. קינזי המשיך לחטוף ולקלוע והשלים ריצת 3:11 בדרך ל-32:24. אקס הפועל חולון ג'ורדן טיילור עלה מהספסל של האורחים ומיד עצר את המומנטום עם סל שהגדיל ל-37:24. הלפרין צימק, אבל קוקסל וטיילור ניצלו את האין ההגנה של המארחת וקבעו 36:45 שתי דקות לסיום המחצית. דייסון איבד עוד כדור וטיילור הטביע עם הבאזר, 40:48 בירידה לחדרי ההלבשה.


ג'רום דייסון עצבני בירידה להפסקה (דני מרון)ג'רום דייסון עצבני בירידה להפסקה (דני מרון)


אוחיון וקציקאריס (דני מרון)
אוחיון וקציקאריס (דני מרון)


רבע 3

האוול פתח את הרבע עם ארבע נקודות וצימק ל-48:44. השחקנים של קציקאריס שוב נרדמו והטורקים ברחו שוב ליתרון דו ספרתי. קינזי והאוול, שוב הם החזירו את האדומים למשחק ואוחיון הוסיף שלשה (ראשונה העונה באירופה) והלוח הראה 61:67 לגלא לקראת עשר הדקות האחרונות.


ריצ'רד האוול. אחד מנקודות האור (דני מרון)
ריצ'רד האוול. אחד מנקודות האור (דני מרון)


רבע 4
הארדי וקוקסל קלעו שלשות גדולות בפתיחת הרבע וההפרש הטורקי גדל ל-66:75. דייסון היה היחיד שתפקד בדקות האלו ועם חטיפה וליי אפ קל צימק ל-78:72 שלוש דקות וחצי בתוך הרבע. מכאן הטורקים נטלו את ההובלה ובדקות האחרונות כבר ניתן היה לראות אוהדים רבים נוטשים את המגרש באכזבה. 81:91 בסיום לטורקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי