דיי: "משחקים בסגנון שמתאים לנו". מאור: "לשחקנים יש אופי"

מודי מאור
מודי מאור | דני מרון

מאמן הפועל ירושלים מרוצה לאחר ה-81:93 של הפועל ירושלים על ליטקאבליס: "זו זכות ששחקן כמו פרפרוגלו נמצא כאן". לוקאס: "הקהל ניצח את המשחק". הלפרין: "חפרנו לעצמנו בור, אבל הכל אפשרי". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
"יש לשחקנים שלי הרבה אופי והם הראו את זה היום", כך סיכם מאמן הפועל ירושלים מודי מאור, שניצח את ליטקאבליס 81:93 במשחק הבכורה שלו באירופה. "לעלות לשלב הבא? הכל אפשרי. אנחנו צריכים להסתכל משחק אחרי משחק. החבר'ה הבינו את המעמד והם גם הבינו שהאחריות היא על כולם וכפי שאמרתי, היום הם הראו את זה".


בעיית העבירות המוקדמת של אוסטין דיי: "העומק שלנו הוא יתרון. זה בא לידי ביטוי ביכולת של שחקנים להשפיע. אם מישהו לא במשחק מסיבה כזו או אחרת, יש שחקנים אחרים. אלן ידע לבוא היום כמו גבר, להופיע ולהיות אקס פקטור בחצי השני. כל החבר'ה יודעים שהם יכולים בכל רגע נתון לעלות ולהשפיע על תוצאת המשחק".



היכולת של פרפרוגלו: "יחס מועדף מהמאמן הקודם? לא שמעתי על זה. מה שפרפרוגלו עשה בקריירה שלו ידוע לכולם וזו זכות להפועל ירושלים שהוא נמצא כאן. אני סומך עליו כמו שאני סומך על כל אחד אחר שיבוא ויופיע במשחקים גדולים".



זכות שהוא כאן. פרפרוגלו (דני מרון)


הפגרה באירופה: "יש לנו משחק ביום ראשון נגד הרצליה. הפגרה באה לנו בזמן לא רע כי תהיה לי הזדמנות לגעת בדברים שאני רוצה לגעת בהם ואנחנו נוכל להתאמן. אנחנו ננצל את הפגרה בשביל לנוח, להתאמן ולהשתפר".


האווירה בארנה: "כיף חיים".

#OnwardTogether

— Ori Allon (@OriAllon) November 15, 2017

קיילין לוקאס, שקלע 16 נקודות והפגין יכולת מצוינת, החמיא לאוהדים: "הכניסו אותי נהדר לקבוצה באימונים השבוע וגם במשחק הזה. לימדו אותי את כל התרגילים ונתנו לי להרגיש טוב. הקהל פה היה מדהים והוא ניצח את המשחק. מה יהיה הלאה? נתקדם ממשחק למשחק ונראה".


יותם הלפרין אמר בסיום: "כשמחליפים מאמן כל השחקנים מבינים שהיה זעזוע, שצריך להרים את עצמנו ולתת את האקסטרות. עובדה שידענו גם לצאת מפיגור גדול, דבר שלא עשינו כל העונה, וגם לרשום סוף סוף ניצחון ראשון בבית. לעלות שלב מהבית הזה? המשימה אפשרית למרות שחפרנו לעצמנו בור גדול מדי".



היו מדהימים. אוהדי הפועל ירושלים (דני מרון)


אוסטין דיי הוסיף לסיכום: "זה היה משחק נהדר. נלחמנו וחזרנו במחצית השנייה מפיגור של 11 נקודות, זה היה ניצחון שהיינו זקוקים לו".


שלוש העבירות המהירות שספג: "העבירה השנייה לא הייתה צריכה להישרק. הוא בחור גדול והוא ניסה להתנער ממני וקיבל עבירה. הוא טען שדחפתי אותו, אבל אני חושב שהוא ניסה לעשות מהלך ונפל. זה קורה בכדורסל וזה בסדר".


שני המשחקים הראשונים תחת מאור: "זה מרגיש נהדר. כמובן שיש הבדל, הוא רוצה שנשחק בקצב גבוה יותר וזה סגנון שאנחנו יכולים וצריכים לשחק".

ארבעה משחקים לסיום שלב הבתים: "המטרה שלנו היא לעלות שלב וגם חילופי המאמנים זו חלק מהסיבה לכך. עשינו עבודה מעולה במחצית השנייה, אני שמח עם זה וכעת חשוב שנמשיך באותה דרך ונתרכז במשחקים הבאים". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי