ב19:00 בספורט1: ירושלים תיפרד מהיורוקאפ אצל גלאטסראי

שחקני הפועל ירושלים
שחקני הפועל ירושלים | דני מרון

האלופה הישראלית תסיים את דרכה באירופה. ניצחון יבטיח לטורקים, שכבר עלו לשמינית הגמר, את המקום השני בבית. מודי מאור: "זה יהיה אתגר ונבוא לנצח". רנפרו: "צריכים לוודא שנהיה מרוכזים"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים תיפרד באופן סופי מהיורוקאפ כשתתמודד הערב (19:00, שידור ישיר בספורט1) מול גלאטסראי במחזור הסיום של שלב הבתים. ירושלים כבר איבדה סיכוי להעפיל לשלב הבא ובכל מקרה תסיים במקום האחרון בבית, אולם בקבוצה רוצים לרשום ניצחון על הטורקים ולסיים את הקמפיין האירופי בכבוד. האדומים יגיעו למשחק ללא ריצ'רד האוול שמחלים מהניתוח שעבר בברכו, אך עם אוסטין דיי שעדיין בסגל למרות שהוא לא מרוצה ממעמדו ועשוי לעזוב בקרוב.

בניגוד למשחקיה הקודמים במפעל, הפעם התקשורת לא הוזמנה לאימון המסכם או להמראה מנתב"ג כדי לשוחח עם המאמן והשחקנים לפני ההתמודדות. בציטוט לאתר היורוקאפ התייחס מודי מאור רק למשחק עצמו והעדיף להתעלם מהמצב של הקבוצה: "אנחנו מחכים לאתגר לשחק נגד קבוצה טובה שנמצאת במומנטום חיובי", אמר המאמן, "אנחנו מצפים להתחרות ברמה הגבוהה ביותר בשני צידי המגרש כדי לנצח את המשחק".

אם לשפוט באמת את המשחק הקרוב, גלאטסראי מגיעה בסיטואציה שונה לגמרי מהמפגש הקודם בין הקבוצות. הטורקים סבלו בתחילת העונה מתסריט דומה לירושלים, כשלמרות תקציב מכובד וציפיות גבוהות הם דורגו בתחתית הבית עם ארבעה הפסדים מארבעה משחקים. מאז הטורקים גברו על האדומים בבירה, ניצחו את שלושת משחקיהם האחרונים והם הקבוצה היחידה בבית, בנוסף לבאיירן מינכן, שהבטיחה את מקומה בשלב הבא. כעת הם מגיעים למשחק שיקבע באיזה מקום הם יסיימו את השלב הראשון והם לא מתכוונים לעשות הנחות ליריבה.


דיי. המשחק האחרון שלו? (דני מרון)

"כבר העפלנו לשלב הבא, אבל אנחנו רוצים להמשיך בשביל המומנטום והמיקום שלנו", אמר אלכס רנפרו לכלי התקשורת הטורקיים לפני המשחק, "זה משחק חשוב מאוד עבורנו ואנחנו מתייחסים אליו כמו לכל משחק אחר כפי שאנחנו עושים תמיד – וזה לכוון לניצחון. אני לא יודע מה הסיטואציה של ירושלים, אבל כולם אוהבים לנצח כך שאני בטוח שהם מתייחסים למשחק הזה כמונו. הולך להיות משחק תחרותי ואנחנו צריכים לוודא שנהיה מרוכזים בעצמנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי