חולון הפסידה בהפרש הרצוי ליינסי, חשש לפציעה קשה של וולדן

הפועל חולון
הפועל חולון | עדי אבישי

החבורה של דן שמיר הפסידה 98:93 לאחר שניצחה בשש הפרש במשחק בארץ. הכוכב נפצע בברכו והובהל לבית חולים מקומי. הולאווי (30 נק' ו-10 אס') ורייס ג'וניור (20 נק' ו-9 ריב') הובילו

(גודל טקסט)
הפועל חולון נוצחה 98:93 אצל קרסנויארסק אבל שמרה על סיכוייה לתפוס את המקום השישי ממנו יורדים לשלב שמינית הגמר ביורופקאפ. אמנם ניצחון היה מבסס את שחקניו של דן שמיר במקום השישי ועם ניצחון אחד יותר על שתי יריבותיהם קרסנויארסק ויובנטוס הליטאית, אבל לפחות חולון מובילה במאזן הפנימי מול הרוסים לאחר שניצחו בארץ 75:81.


עם זאת הסגולים יוצאים מהמשחק גם עם טעם מר אחרי שקורי וולדן סובב את הברך במהלך הגנתי כבר אחרי שלוש דקות וסיים את המשחק. הגארד הובהל לבית חולים מקומי וקיבל טיפול. בצילום שנעשה בבית החולים לא אובחן שבר בברך או באצבע רגל שמאל, האזורים בהם נפגע. עם שובה של הקבוצה לארץ יעבור השחקן MRIבמטרה לאבחן ממה הוא סובל. צריך גם לזכור ששמיר השאיר מאחור פצוע נוסף ג'ו אלכנסדר שלא טס בכלל לסיביר.




רבע שני מצוין של האורחים בראשות גלן רייס ג'וניור  (20 נקודות, תשעה ריבאונדים ושישה אסיסטים) העלה את חולון ליתרון 43:51 במחצית, אבל ברבע השלישי ספגו השחקנים של שמיר מטח של שלשות על הראש (13 בסך הכל), איבדו אין סוף כדורים (19 בסך הכל) ומצאו את עצמם בפיגור קטן לקראת הרבע האחרון.


ב-10 הדקות האחרונות התנהל המאבק בעיקר על ההפרש. יינסי כבר עלו ליתרון תשע (75:84) אבל בסופו של דבר נאלצו להסתפק בניצחון 93:98, בעיקר בזכות ערב ענק של טו הולוואי (30 נקודות ו-10 אסיסטים) פחות מההפרש במשחק הראשון בחולון.

 

⚠️Stay up to date with the first game between @BC_Enisey & UNET Holon on our live feed! #BasketballCL

➡️https://t.co/YVzCf45dZ0pic.twitter.com/1jQAA1VmTf

— #BasketballCL (@BasketballCL) January 24, 2018



קלעו לחולון: טו הוליוואי 30 נק', רייס ג'וניור 20, תומאס 17 , טי.ג'יי קליין 13, תמיר בלאט 7, חנן קולמן 4 וגיא פניני 2. בלטו ביינסי: קומיסארוב 18 נק', זכארוב 17, היליארד 16 ומאיירס 15.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי