צפו בתקציר: לנדסברג התפוצץ על ברצלונה עם 48 נקודות

סילבן לנדסברג
סילבן לנדסברג | טוויטר

הופעת שיא משוגעת לשוטינג גארד הישראלי עם שמונה שלשות מ-11 ניסיונות שהוסיף גם חמישה ריבאונדים ושלושה אסיסטים וסיים עם מדד מפלצתי של 52 בניצחון קבוצתו 95:100. ה"מארקה": "לליגה הספרדית יש מלך חדש"

(גודל טקסט)
על מפגש בין השלישית בטבלה לבין המקום ה-11 במסגרת המחזור ה-25 של הליגה הספרדית כנראה לא היינו שומעים אלא אם היה קורה בו משהו מיוחד מאוד. והמשהו המיוחד מאוד הזה קרה.


ברצלונה אירחה אחר הצהריים (ראשון) את אסטודיאנטס של סילבן לנדסברג למה שהיה אמור להיות משחק רגוע עבורה לקראת המשך המאבקים בצמרת הטבלה. אך כבר מהפתיחה אותתו האורחים, ובמיוחד השוטינג גארד הישראלי, שהם לא מתכוונים לשמש כתפאורה. לנדסברג צלף מכל טווח, במיוחד מהשלוש, וסיים עם 48 נקודות שכוללות 7 מ-11 לשתי נקודות, 8 מ-11 לשלוש ו-15 מ-22 מהעונשין. אם זה לא מספיק הוא הוסיף גם חמישה ריבאונדים ושלושה אסיסטים ומדד 52 מפחיד.


כמובן שהתגובות לא איחרו לבוא: ב"אס" נכתב: "לנדסברג השמיד את בארסה", ב"מארקה": "לליגה הספרדית יש מלך חדש" ובטוויטר של הקבוצה הזכירו שהוא השחקן עם מספר הנקודות השני בגובהו בהיסטוריה, כשהשיא עומד על 50. שיא הליגה הספרדית לנקודות עומד על 54 והישראלי לא היה רחוק משם. אפילו היווני ניקוס זיסיס שמשחק כיום בבאמברג לא נשאר אדיש לתצוגה של לנדסברג וצייץ: "מעולם לא ראיתי תצוגת אישית באירופה כמו של לנדסברג היום"


I've never seen an individual performance in Europe like the one of Landesberg today. #ACB

— Nikos Zisis (@nik683) April 1, 2018


Máximas anotaciones en un partido en @movistar_es Estudiantes
50- José Luis Sagi Vela y David Russel
48- SYLVEN LANDESBERG @sl15
46- Marlon Garnett

Hoy hemos visto HISTORIA#MovistarEstudiantes70#JuntosHacemosHistoriapic.twitter.com/qwGfuvMqWw

— Movistar Estudiantes (@ClubEstudiantes)April 1, 2018














מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי