קטש: "היינו נוראיים בפתיחה והראינו אופי, זה ניצחון יפה"

עודד קטש, תמיר בלאט
עודד קטש, תמיר בלאט | אודי ציטיאט

האדומים החלו את ליגת האלופות של פיב"א עם 75:79 יוקרתי על אלופת המפעל, המאמן שחוגג יום הולדת סיפר: "כמעט איבדנו את המשחק, גאה בשחקנים". ליאור אליהו: "יש לנו פוטנציאל נהדר ואנחנו יכולים להגיע רחוק"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים ניצחה הערב 75:79 באתונה את א.א.ק היוונית בפתיחת ליגת האלופות של פיב"א, כשג'ייקובן בראון בלט מעל כולם עם 21 נקודות והיה האיש המרכזי בהכנעת אלופת המפעל מהעונה שעברה.

בסיום המשחק המאמן עודד קטש זכה מכמאה אוהדי הפועל ירושלים לשירת "יום הולדת שמח" וסיפר: "אני לא כל כך אוהב ימי הולדת בגילי וגם לא מתנות, אבל היום קיבלתי מתנה. דווקא באולם ביוון במשחק הראשון באירופה, היה לנו חשוב לנצח. היינו נוראיים במחצית הראשונה והראינו המון אופי".


על החזרה מפיגור 11 נקודות:
"אנחנו צריכים להתקדם תוך כדי תנועה, החלון של פיב"א פגע בהכנה וצריך להדק דברים ולחבר את ההגנה, אבל הראינו אופי ועשינו רבע שלישי מדהים. בסוף המשחק כמעט איבדנו את זה, זה החזיר אותי ללייפציג, אבל סטטיסטיקה צריכה להתיישר – לא יכול להיות שיקרו דברים מוזרים. אני גאה בשחקנים".

תרומת הישראלים, ביניהם תמיר בלאט שאביו דייויד צפה מהיציע: "אלכס צ'וברביץ' נמצא פה כדי לתת גוף גם באירופה. הוא לא תמיד יקבל דקות משמעותיות, אבל הדקות שלו עזרו לנו מאוד. על ליאור לא צריך לדבר, תמיר עשה פאול חכם – הוא ילד עם המון שכל – וגם יוגב שראיתם שכואב לו עזר לנו מאוד".


תמיר בלאט. "עשה פאול חכם, ילד עם המון שכל" (אודי ציטיאט, אתונה)

אם זה ניצחון החוץ הכי קשה: "זה ניצחון יפה, כי אנחנו יודעים איך זה לשחק ביוון ועוד מול האלופה של שנה שעברה, אבל צריך לזכור שזו קבוצה חדשה וקשה לאמוד את הכוחות. בסיבוב השני כבר נדע יותר את מאזני הכוחות. לבינתיים זה ניצחון יפה במגרש קשה".

מיד לאחר מכן גם ליאור אליהו, ממצטייני הרבע השלישי שבמשחק קלע ארבע נקודות, קטף ארבעה כדורים חוזרים ומסר שלושה אסיטים, התייצב בעמדת הראיונות: "זו פתיחה נהדרת, הכי טובה שיכולנו לבקש, אבל ניקח מהמשחק רק את המחצית השנייה. בחצי השני השתחררנו, היה קצת לחץ ודברים פחות עבדו בהתחלה. אחר כך כבר שיחקנו את הכדורסל שלנו והיה כיף. אני שמח לעשות הכל על המגרש, אם זה למסור או לעשות הגנה ואני שמח שזה עבד".

המטרות של הפועל ירושלים: "שיחקנו מול הקבוצה שזכתה בצ'מפיונס וראינו את הטקס שהם עשו לפני המשחק, אני שמח שבאנו וניצחנו כאן במשחק הראשון. יש לנו פוטנציאל נהדר ואנחנו יכולים להגיע רחוק. אנחנו קבוצה שמחה ורואים את זה, גם כשדברים פחות הלכו הספסל תמך".


ליאור אליהו. "אנחנו יכולים להגיע רחוק" (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי