אולימפיאקוס פוצצה את חצי הגמר עקב טענות נגד השיפוט

דיויד בלאט
דיויד בלאט | דני מרון

קבוצתו של בלאט נקלעה לפיגור 40:25 בדרבי מול היריבה המושבעת פנאתינייקוס, שאירחה את המשחק, אבל לא שבה למחצית השנייה בהוראת הבעלים. הירוקים חגגו העפלה לגמר

(גודל טקסט)
הכדורסל היווני בהלם: דייויד בלאט ואולימפיאקוס פוצצו הערב (רביעי) את משחק חצי גמר הגביע ביוון, כשבחרו שלא לעלות למחצית השנייה נגד פנאתינייקוס בעקבות טענות נגד צוות השיפוט. מדובר בהחלטה של בעלי המועדון, שלא התקבלה על ידי בלאט או השחקנים – כך מבהירים בתקשורת היוונית.


האדומים מפיראוס התארחו באואקה, אולמה של היריבה המושבעת, ואחרי 20 דקות שבסיומן הם ירדו להפסקה בפיגור 40:25, בחרה הקבוצה שלא תחשוב לפרקט ונתנה את האות לחגיגות של הירוקים. הסיבה היא כאמור טענות נגד צוות השיפוט, שכבר אחרי 28 שניות מפתיחת המשחק שרק נגד קבוצתו של בלאט שלוש עבירות ולטענת האדומים הכריע את ההתמודדות.


מנהלה המקצועי של אולימפיאקוס כריסטוס סתאוורופולוס אמר בראיון קצר שהעניק לטלוויזיה המקומית: "אנחנו נגעלים ממה שקרה כאן. אנחנו לא ניתן לזה יד ולא נהיה חלק מבדיחה. האחראים צריכים להתערב בדחיפות". מנגד טען בעלי פנאתינייקוס דימיטריס ינאקופולוס :"הם תכננו את זה מראש. זה לא צעד מקובל, מנצחים או מפסידים על הפרקט". ביוון טוענים שלא מן הנמנע, על אף שהדבר התרחש במסגרת הגביע, שאולימפיאקוס תיענש על החלטתה במסגרת הליגה ויופחתו ממאזנה שש נקודות.


PHOTO: GREEK BASKETBALL AT ITS BEST pic.twitter.com/ypj7FkOxdr

— Varlas Nikos (@nikosvarlas) February 13, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי