הג'וב האיטלקי: חולון הפסידה לססארי בחצי גמר היורופקאפ

גיא פניני
גיא פניני | דני מרון

קורי וולדן (26 נק') וחבריו ניסו, אבל האורחת היתה חזקה יותר והשיגה 89:94 ויתרון משמעותי לקראת הגומלין בשבוע הבא. הנציגה הישראלית האחרונה באירופה תצטרף לעבוד קשה כדי להעפיל לגמר

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב, נס ציונה, הפועל ירושלים ומכבי תל אביב הודחו. מבין חמש שהחלו את העונה, רק נציגה ישראלית אחת נותרה באירופה: הפועל חולון פתחה הערב (רביעי) את שלב חצי הגמר של היורופקאפ נגד ססארי האיטלקית והפסידה 94:89.

אחרי הדרמה ברבע הגמר, בה חולון עלתה לאחר הארכה אחרי שאת המשחק הראשון ניצחה ב-33 הפרש, הצהובים-סגולים ידעו שגם ניצחון ענק לא בטוח שיספיק כדי להעפיל לגמר המיוחל וצמד המשחקים הם למעשה משחק אחד ארוך עם הפסקה של שבוע. באווירה הזאת הם פתחו בלחץ כבד ועלו מהר ל-5:10 ול-11:18. דיישון פייר צימק ל-18:20, אבל שון ג'ונס עם הטבעה דאג שחולון תסיים את הרבע הראשון עם ההובלה, 22:25.

הובר ירד לספסל בתחילת הרבע השני ופניני נכנס, וזה עלה לדן שמיר באיבוד ביתרון לטובת האיטלקים שעלו ל-25:27. שלומי הרוש השווה, אבל המומנטום אבד וססארי עלתה ל-32:37. קורי וולדן השאיר את חולון במשחק עם כמה מהלכים יפים, אבל שלשה של אקילה פולונארה נתן לאורחת 38:45 מבטיח. כאן נכנס לתמונה דריון אטקינס שנתן דקות מעולות, צימק להפרש 3 לפני שרשון תומאס קלע זריקה אחת מהעונשין ולבסוף התחיל מהלך שהסתיים עם שלשה אדירה של קורי וולדן עם הבאזר, שסיימה את המחצית ב-47:48 לטובת ססארי.

קורי וולדן. הצטיין, אבל זה לא הספיק (דני מרון)
קורי וולדן. הצטיין, אבל זה לא הספיק (דני מרון)

הרבע השלישי נפתח עם סלים יפים של וולדן, אטקינס וריינולדס, שהעלו את חולון ליתרון, אבל האורחים לא נכנעו ושמרו על מרחק סביר מהישראלית. הם אפילו השוו לפני ששוב וולדן קלע שלשה ונעזר בשתי זריקות מדויקות של שון ג'ונס מהקו בדרך ל-64:69. שמחון העלה את חולון ליתרון שיא עם שלשה, אבל מרקו ספיסו קלע שלשה משלו שתי שניות לסיום כדי לסיים את הרבע ב-68:72 ביתי.

דקוואן ג'ונס העלה את חולון ל-71:76, אבל עדיין לא נוצר מומנטום מספיק חזק ותומאס החזיר את האיטלקים ל-75:76 בדרך לשוויון 79:79 שאילץ את דן שמיר לקחת פסק זמן. השחקנים שלו חזרו ממושמעים וכבר עלו ל-79:83, אבל ססארי חזרה ולקחה את היתרון לראשונה מאז הרבע השני. וולדן קלע שוב, אבל רשון תומאס ענה עם שתי קליעות עונשין ושלשה בדרך ל-85:89 ירוק. משם חולון לא הצליחה לחזור, האיטלקים קלעו עוד משלוש והמשחק נגמר עם 89:94. קשה ומאכזב, אבל לא בלתי אפשרי לסגירה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי