אולימפיאקוס ובלאט יירדו לליגה השנייה עקב החרמת הסדרה

דיויד בלאט
דיויד בלאט | דני מרון

אחרי שפוצצו את חצי גמר הגביע מול פנאתינייקוס ולא התייצבו למשחק מול היריבה המושבעת במחזור הסיום, הם הודיעו שאין בכוונתם להתייצב לפלייאוף וכעת יופעל נגדם עונש על תנאי. זה לא ישפיע על מקומם ביורוליג

(גודל טקסט)

יממה לאחר החלטת אולימפיאקוס, קבוצתו של דייויד בלאט, שלא להתייצב למשחקי הפלייאוף בליגה היוונית נגד היריבה המושבעת פנאתינייקוס, לא נותרה ברירה לראשי הכדורסל היווני אלא להבהיר כי האדומים מפיראוס יורדו לליגת המשנה.

כזכור זו הפעם השנייה בה קבוצתו של בלאט מחרימה את פאו. בחצי גמר הגביע היווני בפברואר האחרון החליטו ראשי אולימפיאקוס – בניגוד לדעתו של דייויד בלאט, כך נכתב בזמנו – כי על הקבוצה לפוצץ את המשחק בטענה נגד השיפוט והיא אכן הפסידה טכנית ואיבדה את הגביע, וגם במחזור סיום העונה סירבה אולימפיאקוס להתייצב מול פנאתינייקוס מאותן סיבות וכלל לא הופיעה להתמודדות.

כעת, בשל הודעתה אתמול שלא תתייצב גם לסדרה מול פנאתינייקוס שאמורה הייתה להיפתח מחר (שני), האיומים להורידה לליגת המשנה, עונש על תנאי שספגה מוקדם יותר העונה, יהפכו לממשיים ונראה כי בשעות הקרובות יהפכו לרשמיים. יש לציין שהדבר לא ישפיע על אולימפיאקוס בכל הנוגע להשתתפותה ביורוליג.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי