מקל: "לא יודע אם אני בנוי לעוד כמה חודשים במינוס 20 מעלות"

גל מקל
גל מקל | דני מרון

הישראלי של זניט דיבר על עתידו ב103FM: "החוזה שלי יסתיים בתום העונה". התקופה הקשה שעברה עליו: "סבלתי ממחלת הנשיקה, קיבלתי בומבה גופנית". הסדרה נגד צסק"א: "מה הבעיה? ננצח ונזעזע את העולם"

(גודל טקסט)

גל מקל חזר לאחרונה ממחלה שהשביתה אותו ארוכות והיה מהבולטים בקבוצתו זניט סנט.פטרסבורג בסדרה נגד לוקומוטיב מוסקבה, שפתחה את הפלייאוף ברוסיה ואותה הישראלי וקבוצתו ניצחו גם ללא יתרון ביתיות, אבל כעת מחכה להם משוכה קשה בהרבה – למעשה הכי קשה שיש: אלופת אירופה הטרייה צסק"א מוסקבה.

הפלייאוף מול מחזיקת גביע היורוליג: "מה הבעיה? ננצח ונזעזע את העולם", אמר לקראת פתיחת הסדרה ביום חמישי במוסקבה.

על שיין לארקין: "ראיתי את המשחק, זו גם הייתה חלק מההכנה שלנו לפלייאוף, והייתה לי הרגשה שאפס תזכה. הם הראו משהו מיוחד בפלייאוף ובחצי הגמר, אבל צסק"א כל כך עמוקה ומוכשרת וזה בא לידי ביטוי. בחצי הם גנבו את ריאל מדריד, הם עמדו על הקו כמות פעמים חסרת תקדים".

חזרה ליורוליג: "במקצוע הזה אתה יכול לעשות תכניות ואלוהים יושב וצוחק. העונה הזו הייתה לא פשוטה מבחינתי, נעדרתי הרבה זמן בגלל מחלת הנשיקה שרק בשבועות האחרונים אני מתאושש ממנה ואני מבסוט מבחינה אישית וקבוצתית מהפלייאוף שלנו. החוזה שלי פה מסתיים ואני יכול לומר שאחרי הבומבה הגופנית שקיבלתי פה אני לא יודע אם אני בנוי לעוד כמה חודשים במינוס 20 מעלות, אבל אף אחד אמר שאני לא ממשיך. גם החוסר אור מפריע, אבל בכל מקרה אנחנו צריכים לסיים את העונה כמו שצריך".


גל מקל. "במקצוע הזה אתה יכול לעשות תכניות ואלוהים יושב וצוחק"

חזרה לישראל: "ברור שאחזור בשלב כזה או אחר. בשנתיים האחרונות אני נותן עונות פנטסטיות, בשנה שעברה בספרד עשינו הישג יפה. נסיים כמו שצריך ונראה לאן הרוח תיקח אותנו".

מעמד השחקנים הישראלים: "גם לי יש חששות כי עשו לשחקן הישראלי בית ספר אחרי השביתות והמו"מ. אני מאמין גדול בשחקן הישראלי ורואים שיש כישרון בנבחרות הצעירות, אז אני יכול לקוות שהם יקבלו דקות כדי שיוכלו לפרוח. אני לא תומך גדול בחוק הרוסי כי מאמן לא צריך לעשות חישובים לפי דרכונים, אלא להגביל את מספר הזרים ולרוץ עם זה. הקטע של המתאזרחים עוד יותר שערורייתי, כי הם תופסים מקום של ישראלים – אני לא מדבר על אלה שבאים להקים משפחה, אלא שמשחקים פה שנה או שנתיים – וגם מרוויחים את הכסף של השחקן המקומי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי