רשמית: אולימפיאקוס ובלאט הורדו לליגה השנייה ביוון

ואסיליס ספאנוליס, דיוויד בלאט
ואסיליס ספאנוליס, דיוויד בלאט | דני מרון

איגוד הכדורסל היווני נאלץ להפעיל את העונש על תנאי שהוטל על האדומים בעקבות החרמת משחקי הפלייאוף נגד פנאתינייקוס. דיווחים: המאמן עשוי להישאר ולאמן את הקבוצה ביורוליג ובאדריאטית בעונה הבאה

(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי: דייויד בלאט ואולימפיאקוס הורדו לליגת המשנה ביוון. כידוע, האדומים מפיראוס החרימו את שני המשחקים הראשונים שאמורים היו להיערך בסדרה הפלייאוף נגד פנאתינייקוס בימים האחרונים, זכר לכך שעוד פוצצו את חצי גמר הגביע נגד היריבה המושבעת לפני מספר חודשים במחאה על השיפוט, והיום (חמישי), כצפוי, הופעל עונשם ורשמית הם איבדו את מקומם בליגה הבכירה.

"אולימפיאקוס הורדה מכיוון שלא השתתפה במשחקי פלייאוף", נמסר על ידי ראשי הליגה היוונית, "והיא סיימה את דרכה במשחקי הפלייאוף לעונה זו". קבוצתו של בלאט כעת הורדה למקום האחרון בטבלה וכל תוצאותיה בעונה האחרונה נמחקו. כאמור הפיצוץ בין ראשי אולימפיאקוס לראשי הליגה היוונית נובע מטענות קשות נגד צוות השופטים המקומי, אירוע שהחל בחצי גמר הגביע בפברואר ומאז דרשו ראשי האדומים כי את המשחקים מול פנאתינייקוס ינהלו שופטים זרים.

לפי הדיווחים, אולימפיאקוס שוקלת לשחק בעונה הבאה בליגה האדריאטית בנוסף למשחקיה בליגת המשנה ביוון, וכמובן שהיא תשמור על מקומה גם ביורוליג, שזוהי ליגה שלא מושפעת ממיקומי הקבוצות בליגות המקומיות. אתמול עוד דווח כי בלאט יישאר בקבוצה וידריך אותה ביורוליג ובאדריאטית, אך אין לדעת אם המאמן לא יבחר להתפטר לאור הכאוס המתחולל במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי