דיווח: מסינה נפגש עם בעלי מילאנו, ישיב להצעה בהקדם

אטורה מסינה
אטורה מסינה | Ezra Shaw/Getty Images

עוזרו של פופוביץ' בסן אנטוניו, שזכה ארבע פעמים ביורוליג במהלך הקריירה, הגיע לאיטליה בליווי סוכנו ועשוי להיות מחליפו של פיאניג'אני ומי שיהיה אמון על הפיכת ארמאני לאחת הקבוצות הבכירות באירופה

(גודל טקסט)

כשבוע לאחר שפורסם בתקשורת האיטלקית על כך שארמאני מילאנו סימנה את דייויד בלאט כאחד המועמדים לאמן את הקבוצה בעונה הבאה, מדווח כעת שפגישה נערכה עם אטורה מסינה, המאמן עטור התארים שאם יסכים להצעה צפוי להיות מחליפו של סימונה פיאניג'אני.

על פי הפרסום ב"ספורטנדו", מסינה, שמאז 2014 משמש כעוזרו של גרג פופוביץ' בסן אנטוניו ספרס, הגיע השבוע למילאנו בליווי סוכנו ונפגש עם בעלי הקבוצה כדי לקבל הצעה רשמית, עליה הוא ישיב בימים הקרובים. ממסינה, שזכה בין השאר ארבע פעמים ביורוליג ובשלל אליפויות ברוסיה עם צסק"א מוסקבה ובאיטליה עם וירטוס בולוניה ובנטון טרוויזו בשנות ה-90 ותחילת האלפיים, מצפים במילאנו לשנות את גישת המועדון כדי שיהיה מהבכירים ביבשת ויתמודד בכל שנה על זכייה ביורוליג.

בדומה למכבי תל אביב, גם מילאנו העונה לא הצליחה להעפיל לשלב ההצלבה, בגביע האיטלקי הפסידה ברבע הגמר ואת העונה סיימה מוקדם מהצפוי עם הפסד 3:0 בפלייאוף לססארי שקבע שגם האליפות לא תישאר בעיר אחרי שתי אליפויות בשלוש העונות האחרונות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי