דיווח: שחורציאניטיס סיכם אצל העולה החדשה לליגה היוונית

סופוקליס שחורציאניטיס
סופוקליס שחורציאניטיס | טוויטר

הענק היווני שחגג לאחרונה את יום הולדתו ה-34 צפוי לחתום בשורות יוניקוס ניקאיאס וככל הנראה לא יגיע לישראל כדי להתאמן עם מכבי תל אביב, כפי שפורסם מוקדם יותר

(גודל טקסט)

לאחר הדיווחים ביוון לפיהם סופוקליס שחורציאניטיס ישוב לישראל במטרה לשמור על כושר עם מכבי תל אביב, נראה שבסופו של דבר יהיה זה מהלך שלא ייצא לפועל, אבל רק מפני שהענק היווני הצליח להשיג את מבוקשו: לפי הדיווחים, "סופו" סיכם את תנאיו ביוניקוס ניקאיאס שעלתה לליגה הראשונה ויחתום רשמית אם יגיע לאימונים כשמצבו הפיזי משביע רצון.

משחקו האחרון של שחורציאניטיס בן ה-34 היה בינואר 2018, לאחר שגם אז נלחם להשיג חוזה וזכה להזדמנות מטריקאלה היוונית. כידוע, סופו נפצע קשה בדצמבר 2016 במדי אפולון פטראס ומאז התקשה לחזור לכושר שיאפשר לו לשחק כדורסל, גם אם מדובר ברמות הרבה יותר נמוכות מאשר היה רגיל אליהן בעבר – "סופו" היה חלק מנבחרת יוון שסיימה כסגנית אלופת העולם ב-2006, זכה איתה גם במדליית הארד באליפות אירופה ב-2009 וכמובן שלזכותו בין שלל התארים עם קבוצותיו גם זכייה ביורוליג ב-2014 עם מכבי תל אביב.

לפי הדיווחים, מאז שוחרר סופו מקבוצתו האחרונה הוא ערך אימונים אישיים קפדניים והצליח להוריד ממשקלו בצורה ניכרת, כזו שתאפשר לו לשוב ולשחק בליגה מקצוענית. אם זה יספיק כדי לשחזר אפילו רק חלק מיכולתו מימי השיא באולימפיאקוס, מכבי ת"א או אפילו בפנאתינייקוס ובכוכב האדום בלגרד? ביוון סקפטיים בלשון המעטה, אבל ימים יגידו.


סופו במדי מכבי ת"א. סיכם תנאים ביוון (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי