נפרד מאירופה: לנדסברג חתם בקבוצה הסינית ז'יאנג צ'וזו

סילבן לנדסברג
סילבן לנדסברג | אתר רשמי

אקס מכבי חיפה ומכבי תל אביב, שהיה סגן מלך הסלים בספרד ובטורקיה בשנתיים האחרונות, עזב את טורק טלקום, כך אישר רשמית סוכנו מישקו רזנטוביץ'

(גודל טקסט)
הפרק של סילבן לנדסברג בכדורסל האירופי הסתיים, לפחות בינתיים. שנתיים אחרי שעזב את מכבי תל אביב, תחילה לטובת אסטודיאנטס הספרדית ובשנה האחרונה כבר שיחק בשורות טורק טלקום הטורקית והיה לקלע השני הטוב ביותר בליגה הטורקית, הגארד האמריקאי שהתאזרח בימיו בישראל חתם בז'יאנג צ'וזו.


כזכור, לנדסברג הגיע לישראל לפני קרוב לעשור, בשנת 2010, אבל את דרכו הוא החל במכבי חיפה וכעובר שנתיים זכה לעבור למכבי תל אביב, איתה בין השאר לקח גם את היורוליג ב-2014. בספרד הוא רשם את העונה הטובה בקריירה שלו, במהלכה קלע 48 נקודות נגד ברצלונה ואף זכה להיכלל בחמישיית העונה לאור העובדה שגם שם היה הקלע השני הכי טוב בליגה.


בראיון ל"אס" באפריל 2018, לאחר תצוגת הענק נגד ברצלונה, לנדסברג למעשה סיפר לראשונה שבחר לעזוב את מכבי תל אביב מכיוון ש"סגנון המשחק לא התאים, הרגשתי שלא אוכל לשחק את המשחק שלי ושזה הזמן לעזוב". במהלך השנה שעברה הוא גם החל לייצג את נבחרת אוסטריה וגם במדיה רשם מספר משחקי שיא, ביניהם המפגש מול בריטניה אותו סיים עם 49 נקודות.


The second best scorer in Turkish league, Sylven Landesberg signed contract with the team from China, Zheijang Chouzhou PBC! #BeoBasket

— Misko4Raznatovic (@MiskoRaznatovic) July 13, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי