דיווח: קבוצתו של שמיר מנסה להחתים את ג'ואקים נואה

ג'ואקים נואה
ג'ואקים נואה | Rob Carr/Getty Images

לפי אתר ספורטנדו, ניו זילנד ברייקרס מעוניינת בסנטר בן ה-34 של ממפיס גריזליס ובעברו נבחר לשחקן ההגנה של ה-NBA, אך הסיכויים למעבר קלושים

(גודל טקסט)

דן שמיר מכוון גבוה. לפי דיווחים באתר ספורטנדו כי קבוצה החדשה של הישראלי ניו זילנד ברייקרס, הקבוצה אותה אמור דן שמיר לאמן בעונה הקרובה מנסה להחתים את הסנטר הצרפתי ג'ואקים נואה (2.11, 34) המשחק בממפיס גריזליס מה-NBA. מאט וולש, הבעלים של הברייקרס וחברו לשעבר של נואה בקולג', מנסה לשכנע את הסנטר בן ה-34 להצטרף לקבוצתו, למרות שהסיכויים לכך קלושים.

הצרפתי שנחשב בשיאו לאחד הסנטרים הטובים ב-NBA. ומי שהשתתף פעמיים במשחק האולסטאר, נבחר פעם אחת לחמישיית העונה, פעם אחת לחמישיית ההגנה הראשונה, פעם לחמישיית ההגנה השנייה. בעונת 2013/14 זכה בתואר שחקן ההגנה של ה-NBA.

שמיר, שאימן בארבע השנים האחרונות את הפועל חולון הגיע לפני שבוע עם משפחתו לאוקלנד שבניו זילנד, הבסיס של הברייקרס, ובימים הקרובים הוא אמור לחתום כמאמן הקבוצה. נכון לעכשיו חתומים בקבוצה הניו זילנדית שהיא היחידה מהאי המשחקת בליגה האוסטרלית שלושה שחקנים, כאשר אחד מהם הוא הגארד קורי וובסטר, ששיחק לפני שנתיים בעירוני נהריה.



דן שמיר. יצרף את ג'ואקים נואה? (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי