צרפת, גרמניה וספרד עלו לחצי גמר אליפות אירופה עד גיל 20

דילן אפו-מאמא
דילן אפו-מאמא | האתר הרשמי של פיב"א

הצרפתים הדיחו את סגנית האלופה קרואטיה ויתמודדו בשלב הבא נגד ישראל, המאנשאפט הביסו בקלות את בריטניה והספרדים גברו על טורקיה לאחר משחק צמוד במיוחד

(גודל טקסט)
אליפות אירופה בכדורסל עד גיל 20 נכנסה היום (חמישי) לשלבי ההכרעה, עם משחקי רבע הגמר. צרפת, גרמניה וטורקיה הבטיחו את מקומן בשלב ארבע האחרונות, כשהצרפתים הם אלה שיפגשו את נבחרת ישראל, לאחר שהאחרונה ניצחה הערב את ליטא בצורה מרשימה.


צרפת – קרואטיה 63:71
הכחולים שמרו על מאזן מושלם בטורניר והדיחו את סגנית אלופת אירופה, שהפסידה לישראל בגמר אשתקד, וגמלו לה על ההפסד באליפות הקודמת. הצרפתים עשו זאת למרות יום רע במיוחד מחוץ לקשת שלוש הנקודות, טווח שממנו קלעו ארבע זריקות בלבד מתוך 17 נסיונות. דילן אפו-מאמא הוביל את הקלעים של המנצחת, עם 17 נקודות. כאמור, צרפת תפגוש בשלב חצי הגמר את נבחרת ישראל של אריאל בית הלחמי ודני אבדיה.




בריטניה – גרמניה 81:56
אפשר להגיד שהבריטים סיימו את דרכם בטורניר באיחור של יום. לאחר שלא ניצחו אף משחק בשלב הבתים, הם חוללו אמש סנסציה גדולה כשגברו על נבחרת סרביה ושלחו אותה למשחקי הדירוג, אבל הגרמנים ניצלו לא השאירו להם סיכוי היום וניצלו 22 איבודי כדור בדרך לניצחון קל והבטחת המקום בחצי הגמר. פיליפ הרקנהוף, מלך הסלים של גרמניה בטורניר, הוביל גם את פעם את הקלעים כשסיים עם 22 נקודות, להן הוסיף גם שמונה ריבאונדים.




טורקיה – ספרד 70:69
הנבחרת מחצי האי האיברי נותרה הקבוצה השנייה שטרם נוצחה בטורניר, לאחר ניצחון דרמטי על הטורקים במשחק מותח ביותר. אף נבחרת לא השיגה יתרון גדול יותר משבע נקודות במהלך ההתמודדות ולהתקפה האחרונה במשחק הגיעו הטורקים בפיגור שתי נקודות. ביטים החטיא שלשה, קבוצתו השתלטה על הכדור החוזר והספרדים ביצעו עבירה, שתי שניות לסיום. כדור החוץ הוכנס לידיים של מוסטאפה, שנשלח אל הקו והחטיא את הזריקה השנייה, מה שהשאיר את הניצחון אצל הספרדים. סרג'י מרטינס, שחקנה של ברצלונה, הוביל את קלעי המשחק עם 21 נקודות בדרך למפגש עם גרמניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי