הוא חוזר: סופוקליס שחורציאניטיס חתם ביוניקוס ניקאיאס

סופוקליס שחורציאניטיס
סופוקליס שחורציאניטיס | טוויטר

הסנטר שזכה עם מכבי תל אביב ביורוליג ב-2014 וסבל מבעיות משקל ופציעות רבות בשנים האחרונות, יעשה ניסיון נוסף לבצע קאמבק במדי הקבוצה שעלתה לליגה הראשונה ביוון

(גודל טקסט)

סופוקליס שחורציאניטיס חוזר לפעילות. הסנטר בן ה-34, שלא שיחק כדורסל מאז שעבר בטריקאלה היוונית בעונת 2017/18, חתם היום (רביעי) בקבוצת יוניקוס ניקאיאס, שעלתה לליגה הבכירה בארצה.

סופו סבל בשנים האחרונות מבעיות משקל קשות שהביאו לפציעות תכופות, מה שקלקל את הניסיונות הקודמים שלו לבצע קאמבק. הפעם הוא יקווה לתוצאה שונה, כשסביר להניח שחזרתו לפעילות תהיה מותנית בהתייצבותו לאימונים כשהוא בכושר גופני סביר. לפני כחודש פורסם כי על מנת לחזור למוטב, סופו קיבל ממכבי תל אביב את האפשרות להצטרף לתקופת ההכנה, בזכות ההיכרות שלו עם המועדון ועם המאמן יאניס ספרופולוס. אך כנראה שבעקבות ההצטרפות לעולה החדשה ביוון, הוא יוותר על ההגעה לישראל.

היווני הענק שיחק במדי הצהובים בשתי קדנציות, כאשר בשנייה זכה עמם ביורוליג בעונת 2013/14. בנוסף, הוא קטף שלוש אליפויות וארבעה גביעים בישראל ונחשב לאהוב במיוחד על ידי אוהדי מכבי תל אביב. בנוסף, בשנת 2006 הוא זכה עם נבחרת יוון במדליית הכסף באליפות העולם, אחרי שניצחו בחצי הגמר את נבחרת ארצות הברית.

יצליח לעשות קאמבק הפעם? סופוקליס שחורציאניטיס (טוויטר)
יצליח לעשות קאמבק הפעם? סופוקליס שחורציאניטיס (טוויטר)

בדצמבר 2016 הוא חתם באפולון פטראס, אבל קרע את גיד האכילס ימים ספורים לאחר מכן ונעדר למשך שנה ותשעה חודשים. כאמור, בהמשך הוא ניסה לחזור לפעילות במדי טריקאלה, שהציבה לו תנאי להוכיח כשירות פיזית ובריאותית ,שכן שקל באותה תקופה כ-200 קילוגרם. הדיווחים האחרונים לגביו טענו כי הוא ערך אימונים אישיים קפדניים והצליח להוריד ממשקלו בצורה ניכרת, כזו שתאפשר לו לשוב ולשחק בליגה מקצוענית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי