רול זומן לסגל טוניסיה למונדובאסקט: "המטרה היא להעפיל שלב"

מייקל רול
מייקל רול | עדי אבישי

הגארד, שעזב את מכבי ת"א וחתם בארמאני מילאנו, נכלל בסגל הסופי של פאלמה לאליפות העולם בסין בחודש הבא: "רוצים לסיים בין שתי הראשונות בבית"

(גודל טקסט)

מייקל רול, הגארד שעזב את מככבי תל אביב ושחק בעונה הקרובה בארמאני מילאנו, ינסה קודם לכן להצעיד את נבחרת טוניסיה באליפות העולם. כידוע, האמריקאי משחק בשורות טוניסיה כמתאזרח והוא יצטרף לנבחרת לקראת המשחקים בחודש הבא בסין. טוניסיה, אותה יאמן מריו פאלמה, שובצה לבית c שישוחק בגוואנגז'ו יחד עם פורטן ריקו, איראן וספרד.

רול, שאויים בזמנו להיזרק מהנבחרת לאחר שחתם במכבי ת"א, הוא כיום אחד מהבולטים בשורותיה. בשלושת משחקי מוקדמות אליפות אפריקה רשם הגארד 10 נקודות ו-5 אסיסטים בממוצע. לקראת אליפות העולם הקרבה אמר לאתר פיב"א:" המטרה לסיים בין שתי הראשונות בבית". והיה וטוניסיה תעמוד במטרותיה, היא עשויה לפגוש בשלב השני את איטליה וסרביה מהבית המקביל.

פאלמה קבע את הסגל הסופי ובנוסף לרול, יש בנבחרת הערבית גם שחקן NBA – הסנטר סאלאח מג'ארי, שחקנה של דאלאס מבריקס ששיחק גם בריאל מדריד. "אנחנו רוצים לעלות לסיבוב השני ולהיות הקבוצה האפריקנית הטובה בגביע העולמי. אנחנו לא פוחדים מאף נבחרת ומטרה נוספת היא להבטיח מקום באולימיפידת טוקיו 2020" אמר מג'ארי והמאמן פאלמה סיכם "אנחנו מתואמים, התאמנו יחד תקופה ארוכה. יכולים לשחק בעיניים עצומות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי