לפני המשחק נגד בני יהודה: מאלמו סובלת ממכת פציעות

אובה רוסלר
אובה רוסלר | DANIEL LEAL-OLIVAS / Contributor

יומיים לפני המפגש הראשון בשבדיה בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית (חמישי ב-19:50, ספורט3), מרכוס אנטונסון, ג'ו אינגה ברגט ופרנץ ברורסון עדיין בספק: "מסוג המשחקים שאתה להוט להשתתף בהם"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

יומיים לפני שתארח את בני יהודה במשחק הראשון במסגרת פלייאוף הליגה האירופית (19:50, ספורט3), מאלמו השבדית מוטרדת ממכת פציעות שפקדה את הקבוצה שעלולה להופיע להתמודדות ללא החלוצים מרכוס אנטונסון וג'ו אינגה ברגט והמגן פרנץ ברורסון.

אנטונסון, שהבקיע העונה חמישה שערי ליגה ב-18 הופעות, מתח שריר במשחק האחרון נגד זרניצקי הבוסנית ובמאלמו עובדים שעות נוספות על מנת להכשירו. "אני עובד קשה ומקווה להיות מוכן לבני יהודה, אבל אנחנו נחכה ונראה מה יהיה", הודה החלוץ.

"אני שמח שמדובר בפציעה שנבעה מעומס ולא משהו חמור יותר", הוסיף אנטונסון והבהיר: "יש משחקים – כמו זה מול בני יהודה – שאין דבר שאתה יותר רוצה מאשר לקחת בהם חלק. זה קשה מבחינה מנטלית להיות בסיטואציה הזו, אבל חשוב במקבל גם לדעת להקשיב לגוף שלך ולהיזהר", סיכם.

ברורסון, לו 9 הופעות בליגה השבדית העונה, סובל מכאבים ברגלו אך נטל חלק באימון שערכה אמש הקבוצה והוא עשוי להיות כשיר. אינגה, שסובל מפציעה במפשעה, עדיין לא חזר לאימונים מלאים והוא אמור להיעדר מהסגל נגד הכתומים.


סיבות לדאגה. מאמן מאלמו אובה רוסלר (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי