ננו גינזבורג מתקרב לרבע הגמר: "רגע מדהים עבור צ'כיה"

ננו גינזבורג
ננו גינזבורג | HECTOR RETAMAL/AFP/Getty Images

המאמן הישראלי זוכה לשבחים לאור הצלחת נבחרתו באליפות העולם, אחרי ה-71:93 על ברזיל אמר: "לא יכול לומר מילה על השחקנים שלי והמאמץ שלהם". וגם: הספסול של סטורנסקי, שהיה במרחק נגיעה מטריפל דאבל היסטורי

(גודל טקסט)

נבחרת צ'כיה ומאמנה הישראלי ננו גינזבורג ממשיכים לשבור שיאים באליפות העולם בסין. ניצחון מוחץ הבוקר (שבת) 71:93 על ברזיל קירב אותם משמעותית לעבר שלב רבע הגמר, וברחובות צ'כיה בהחלט מורגשת היסטריה מההישג הכביר – על אף שהגיעו לאליפות גם בלי הכוכב הכי גדול שלהם, יאן וסלי.

ביורובאסקט 2017 צ'כיה כלל לא הצליחה לעבור את הסיבוב הראשון, אבל בסין היא בהחלט ממצבת את עצמה כאחת ההפתעות הכי נעימות בטורניר והמאמן ננו גינזבורג זוכה לשבחים מקיר לקיר: "אני לא יכול לומר מילה על השחקנים שלי והמאמץ שלהם, זה רגע מדהים עבור צ'כיה. אם נצליח להבטיח את מקומנו ברבע הגמר ביום שני? זה יהיה יותר ממעניין לצפות במשחק…", אמר הישראלי לקראת המפגש נגד יוון החזקה שתגיע אחרי מפגש מול ארצות הברית.

מי שללא צל של ספק היה גיבור הניצחון הבוקר היה תומאש סטורנסקי, הרכז של שיקגו בולס שהיה מרחק נגיעה מלהיות הראשון שמגיע לטריפל דאבל במונדובאסקט. הוא קלע 20 נקודות, מסר תשעה אסיסטים ונעצר על שבעה כדורים חוזרים ב-30 דקות. בסיום, כשחייך גדול מרוח על פניו, נשאל מדוע סופסל כמעט לכל אורך הרבע האחרון: "תודה רבה על השאלה! למה המאמן עשה לי את זה?", אמר בבדיחות הדעת כשגינזבורג עומד לידו והמאמן הוסיף: "אתם יודעים שאכפת לנו רק מניצחונות, לא מסטטיסטיקות וממספרים. אנחנו לא ב-NBA".

אם לצ'כיה יש בכל זאת סיבה אחת לדאגה, היא פציעתו של בלייק שילב, המתאזרח שנפצע וכבר לא שב לפרקט: "הוא יעבור בדיקה בבית החולים ונראה מה מצבו", אישר גינזבורג.


גינזבורג. יפגוש ביום שני את יוון (HECTOR RETAMAL/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי